In de PlayStore lijkt de Skoda Connect update live te zijn. In de Apple AppStore zie ik nog geen update.
!@Spector Bedoel je MijnSkoda-app, de MySkoda-app of de Skoda Connect-app?
nope, ook niet de beloofde update van de mijn Skoda app... Misschien niet door de apple ballotagecommissie gekomen? Zijn er Andriod gebruikers die wel een update hebben gehad?
. Met de ontvangen pincode deze in het infotainment systeem willen invoeren kreeg ik de tekst: U bent reeds bij Skoda Connect geregistreerd. Middels een chat twee weken geleden het probleem voorgelegd. Wordt zo spoedig mogelijk contact met me opgenomen. Ben nog aan het wachten. Ook de dealer had geen oplossing. De persoon die alles over Skoda connect weet, is niet meer werkzaam bij het bedrijf. Ik kreeg wel een telefoon nummer van een collega die bij een ander filiaal werkzaam is en ook over Skoda connect wel het e.e.a. weet, nam niet op toen ik hem belde en dus een bericht ingesproken met het verzoek mij terug te bellen. Inmiddels een week verstreken en ben nog steeds aan het wachten. Zowel Skoda Nederland als de dealer hebben duidelijk geen zin om de klant zijn probleem op te lossen. Service van het laagste soort. Dit is mijn eerste Skoda maar ik denk ook mijn laatste ondanks dat ik tevreden ben met mijn Karoq.
In de Scala werkt de nieuwe Android app (Skoda Connect) wel, maar niet wat ik gehoopt had. Ik zag dat een aantal kaarten waren toegevoegd, waaronder rittenregistratie en wagenstatus. Als je deze wilt refreshen, geeft hij aan dat de dienst niet is geactiveerd. Dat klopt ook wel, want ik heb geen Remote Access abonnement. Had echter gehoopt dat de data nu via kabel wel overgezet kon worden, zoals volgens mij de OneApp zou moeten werken. Dat was helaas niet het geval.