Skoda apps: iets met bomen en bos

CharlesTucker

Forumguru
Die auto is gemaakt en ontworpen door echte technici, met verstand van zaken en zo. Die app is in elkaar geklust door het neefje van een commercieel manager ergens hoog in de boom denk ik :)
 

EdK

Forumguru
En de Skoda APP soap gaat gewoon lekker door, zelfs in de corona vakantie tijd......

Heerlijk dit vermaak, en nog gratis ook en ook nog zonder zelf gebruik te maken van een APP...


:deuk::deuk::deuk:
:cheers:
 

Herre

Senior Member
Ik vind het geweldig......

Ja lekkere tips. Heb je airco, kan het lekker koud in de auto hebben E het advies om op 22 tenzetten en als het buiten warm is, nog hoger. Ik weet niet bij de rest, maar bij mij staat het ding bijna laltijd op 19 of 19,5 graden, hoe warm of Koud het ook is buiten
 

Wullum

Actief lid
@Wullum Dan kun je je geld terugvragen toch?
Bleek toch niet helemaal waar wat ik dacht, na chat met Duitse Connect juf bleek dat de info op https://www.skoda.nl/skoda-connect/beschikbaarheid niet klopt... Mijn O3FL van 2018 wordt wèl ondersteund... Het duurde alleen even voordat alle functies in mijn profiel beshikbaar kwamen... Werke pas goed nadat ik mij opnieuw had aangemeld. Mijn Octavia is een Duitse versie, whatever that may be, der Freundlicher (zo betitelt men hier de dealer) vermeldde dat expliciet... Misschien dat er per land verschil zit tussen de beschikbare opties.
 
Bovenaan Onderaan