Wie gaat er een Citigo e iV bestellen? En wanneer komt 'ie?

Topic in 'Citigo' gestart door cali05, 09-06-2019.

1. Canon-Eye

Canon-Eye Forumguru

Zolang die eigenaar rekening houdt met de wensen van de klant is er niks aan de hand. Als-ie dat niet doet, is de klant weg (althans, ik zou weg zijn als klant). Ik bepaal in dat geval de specificaties en hij mag daar een prijs aan hangen. Als die prijs me niet aanstaat dan gaat het feest gewoon niet door....

2. EdK

EdK Forumguru

We hebben je foto's niet nodig hier hoor ......
    En al helemaal geen datingsites hier.... sneaky

Rosinfield vindt dit leuk.
  3. Japanese Power

Japanese Power Forumguru Donateur

Gerapporteerd.

EdK en Peter-036 vinden dit leuk.
  4. EdK

EdK Forumguru

Had ik al !!

Peter-036 vindt dit leuk.
  5. Rosinfield

Rosinfield Forumguru Donateur

Dubbel genaaid houdt beter ;)

Japanese Power en EdK vinden dit leuk.
  6. EdK

EdK Forumguru

Volgens mij heet dat dubbelgestikt menno

Rosinfield vindt dit leuk.
  7. Dixon

Dixon Actief lid

Hier ook 1 besteld, nadat ik zelf sindskort via de zaak elektrisch rij. Laadpaal staat dus al klaar voor als het moet!

Citigo Ambition, Kiwi Green, Sunset en Cruise control.
    Vrouwlief had niet meer wensen, wellicht nog eens 14 inch zwarte Apus velgen op de kop tikken!

Verwachte levering maart! Laag eigen risico 125, 60 mnd/ 10000, tegen een zeer concurrerend tarief.

El Bautista, Me Zelf en Berrychello vinden dit leuk.
  8. Dixon

Dixon Actief lid

Herstel, ik heb gevraagd de kleur aan te passen naar wit. Kiwi Groen een vette kleur, maar ik denk dat het na een tijd gaat vervelen :) dan maar een standaard kleur.

Berrychello vindt dit leuk.
  9. Berrychello

Berrychello Actief lid

Het is inderdaad een idioot pittige kleur, dus ik snap je wel. Wij houden het op kiwi green :)

Dixon vindt dit leuk.
  10. Me Zelf

Me Zelf Senior Member

Hier is ook de kogel door de kerk: contracten zijn binnen en worden getekend voor een blauwe Style met voorruitverwarming, comfortpakket en functiepakket (geen idee waarom ik daarvoor gekozen heb...) op basis van 30.000 km per jaar. Verwachte leverdatum zou mid februari zijn. Nu nog een laadpaal regelen voor thuis.

Als je nu bestelt ben je trouwens 50 euro per maand meer kwijt. Dat was een kort en scherp actietarief.

Berrychello vindt dit leuk.
  11. Japanese Power

Japanese Power Forumguru Donateur

Klopt. Private Lease:

Voor de eerste 600 bestellingen:
    199 euro p/m, 10000 KM/J, looptijd 5 jaar

Daarna:
    250 euro p/m, bij 10000 KM/J, looptijd 5 jaar

12. elcocheSKODA

elcocheSKODA Actief lid

Trouwens, iemand al een goede en betaalbare laadpaal voor thuis gevonden?

13. elcocheSKODA

elcocheSKODA Actief lid

De voorruit verwarming hebben wij niet genomen, omdat je met de app. de auto toch al kan voorverwarmen :-)

14. EdK

EdK Forumguru

15. hemi24

hemi24 Forumguru

voor de 10K per jaar klanten?

upload_2019-11-27_23-46-38.jpeg

Berrychello, SteGo en CDK vinden dit leuk.
  16. Me Zelf

Me Zelf Senior Member

Ik heb bedacht dat ik een laadpaal met 1-fase aansluiting op 16 of 25 ampere ga nemen. In principe is 16x230 = 3,7 KW al genoeg om een lege accu in een uur of 10-11 op te laden. Die tijd heb ik wel. Het liefst zou ik wel alles op nachtstroom willen doen, maar die gaat pas om 23:00 uur in. Om mijn meterkast om te bouwen naar 3x25A is nog best een fikse investering dus die haal ik er ook niet zo snel uit.

17. EdK

EdK Forumguru

Ach als je de kabel toch nog moet leggen kun je die vast uitvoeren in 5x2,5mm² dat als je op bepaald moment toch een 400V aansluiting krijgt omdat gas word afgesloten dan heb je de kabel al vast liggen.... scheelt boel werk en het prijsverschil is het niet...

Cordoba en turboturbo vinden dit leuk.
  18. Me Zelf

Me Zelf Senior Member

Inderdaad, dat leek me ook een goed idee. Misschien zelfs al een data-kabel erbij gooien die ik voorlopig ook niet nodig heb.

19. EdK

EdK Forumguru

Tsja als je dit via de kruipruimte kunt doen dan kun je beter daar maar één keer onderliggen dan meerdere keren in je leven.
    Zou alleen voor UTP kabel dan wel het type buitenkabel gebruiken die blijven in vochtige ruimte's / grond langer goed dan de kabel die in algemeen gebruikt word.
    Kijk maar eens bij netwerkkabel.eu , een toko met eerlijke en goede prijzen.
    Heb er al menig maal mijn UTP kabels gekocht voor mezelf en voor derden.

En ik heb GEEN belangen bij deze toko !!!

20. Me Zelf

Me Zelf Senior Member

Dank voor tip!

EdK vindt dit leuk.

Deel deze pagina