Wie gaat er een Citigo e iV bestellen? En wanneer komt 'ie?

Dixon

Actief lid
Hier ook 1 besteld, nadat ik zelf sindskort via de zaak elektrisch rij. Laadpaal staat dus al klaar voor als het moet!

Citigo Ambition, Kiwi Green, Sunset en Cruise control.
Vrouwlief had niet meer wensen, wellicht nog eens 14 inch zwarte Apus velgen op de kop tikken!

Verwachte levering maart! Laag eigen risico 125, 60 mnd/ 10000, tegen een zeer concurrerend tarief.
 

Dixon

Actief lid
Hier ook 1 besteld, nadat ik zelf sindskort via de zaak elektrisch rij. Laadpaal staat dus al klaar voor als het moet!

Citigo Ambition, Kiwi Green, Sunset en Cruise control.
Vrouwlief had niet meer wensen, wellicht nog eens 14 inch zwarte Apus velgen op de kop tikken!

Verwachte levering maart! Laag eigen risico 125, 60 mnd/ 10000, tegen een zeer concurrerend tarief.

Herstel, ik heb gevraagd de kleur aan te passen naar wit. Kiwi Groen een vette kleur, maar ik denk dat het na een tijd gaat vervelen :) dan maar een standaard kleur.
 

Me Zelf

Forumguru
Hier is ook de kogel door de kerk: contracten zijn binnen en worden getekend voor een blauwe Style met voorruitverwarming, comfortpakket en functiepakket (geen idee waarom ik daarvoor gekozen heb...) op basis van 30.000 km per jaar. Verwachte leverdatum zou mid februari zijn. Nu nog een laadpaal regelen voor thuis.

Als je nu bestelt ben je trouwens 50 euro per maand meer kwijt. Dat was een kort en scherp actietarief.
 

Japanese Power

Donateur
Klopt. Private Lease:

Voor de eerste 600 bestellingen:
199 euro p/m, 10000 KM/J, looptijd 5 jaar

Daarna:
250 euro p/m, bij 10000 KM/J, looptijd 5 jaar
 

elcocheSKODA

Actief lid
Hier is ook de kogel door de kerk: contracten zijn binnen en worden getekend voor een blauwe Style met voorruitverwarming, comfortpakket en functiepakket (geen idee waarom ik daarvoor gekozen heb...) op basis van 30.000 km.

De voorruit verwarming hebben wij niet genomen, omdat je met de app. de auto toch al kan voorverwarmen :-)
 

Me Zelf

Forumguru
Ik heb bedacht dat ik een laadpaal met 1-fase aansluiting op 16 of 25 ampere ga nemen. In principe is 16x230 = 3,7 KW al genoeg om een lege accu in een uur of 10-11 op te laden. Die tijd heb ik wel. Het liefst zou ik wel alles op nachtstroom willen doen, maar die gaat pas om 23:00 uur in. Om mijn meterkast om te bouwen naar 3x25A is nog best een fikse investering dus die haal ik er ook niet zo snel uit.
 

EdK

Forumguru
Ach als je de kabel toch nog moet leggen kun je die vast uitvoeren in 5x2,5mm² dat als je op bepaald moment toch een 400V aansluiting krijgt omdat gas word afgesloten dan heb je de kabel al vast liggen.... scheelt boel werk en het prijsverschil is het niet...
 

Me Zelf

Forumguru
Inderdaad, dat leek me ook een goed idee. Misschien zelfs al een data-kabel erbij gooien die ik voorlopig ook niet nodig heb.
 

EdK

Forumguru
Tsja als je dit via de kruipruimte kunt doen dan kun je beter daar maar één keer onderliggen dan meerdere keren in je leven.
Zou alleen voor UTP kabel dan wel het type buitenkabel gebruiken die blijven in vochtige ruimte's / grond langer goed dan de kabel die in algemeen gebruikt word.
Kijk maar eens bij netwerkkabel.eu , een toko met eerlijke en goede prijzen.
Heb er al menig maal mijn UTP kabels gekocht voor mezelf en voor derden.

En ik heb GEEN belangen bij deze toko !!!
 

Bulletdodger

Senior Member
Hier ook een gelukkige toekomstig eigenaar van een CitigoE Style Crystal Blue, bijna full options.

voor de prijs van 273 (48 maanden 10.000km)

hopelijk levering februari zou leuk zijn.

huidige citigo kan ik inruilen bij levering
 

Me Zelf

Forumguru
Welke opties heb je niet genomen ben ik dan benieuwd naar? De optielijst is trouwens niet zo lang vond ik.
 

Bulletdodger

Senior Member
Welke opties heb je niet genomen ben ik dan benieuwd naar? De optielijst is trouwens niet zo lang vond ik.

alleen de variabele laadvloer niet, verder alles
Achteraf wel kunnen doen alleen geen zin om de offerte aan te laten passen omdat ik snel moest beslissen.
 

Me Zelf

Forumguru
Zoiets had ik ook, achteraf misschien toch nog een variabele laadvloer willen hebben (de donkere achterruiten en de cornering lights hoefde niet van mij) maar inderdaad zat er wel wat druk achter om op tijd te zijn. Als ik het echt ga missen dan kan ik er altijd nog eentje los kopen.

Leuk dat we een bijna identieke Citigo hebben besteld!
 
Bovenaan Onderaan