Wie gaat er een Citigo e iV bestellen? En wanneer komt 'ie?

pemojo

Nieuw lid
Gisteren Private Lease ovk getekend tegen introductie actietarief (60 mnd / 10.000 km), Style Deep Black met Comfort Pakket, Functiepakket, Verwarmbare voorruit, Mistlampen en Sunset. Afwachten wat leveringstermijn gaat worden (op de getekende overeenkomst stond verwachte leverdatum eind Feb. 2020, maar ik verwacht eind maart).
 

El Bautista

Nieuw lid
Zie net op www.skoda.nl dat het private lease tarief voor de Citigo iV (weer) is verhoogd naar vanaf € 279.
Dat is € 80 meer dan het introductietarief, ben blij dat we die nog mee hebben kunnen pakken.

Het aantal bestellingen zal aanleiding hebben gegeven de prijs te verhogen, op zich goed nieuws voor Skoda en 'elektrisch rijden'.
 

Me Zelf

Forumguru
Holy guacamole... dat scheelt bij 60 maanden dus even 4800 euro. Blije citigo e iv rijder ben ik straks met dat in het achterhoofd. Als ie ooit geleverd wordt natuurlijk :maakmegek:
 

Bulletdodger

Senior Member
Die 80 euro per maand had ik ook al gezien. Denk niet dat ik het dan gedaan had.

Achteraf is vanaf 199 ook een bizarre aanbieding geweest en ben blij dat ik mijn vrouw even flink onder druk gezet heb :)
 

Me Zelf

Forumguru
Voor de grap nog eens de private lease configurator aangezwengeld: voor zover ik hetzelfde als mijn huidige bestelling kon aanvinken was ik al een whopping 100 euro per maand meer kwijt. Als je een vergelijkbare Seat Mii Electric neemt (met hip zwart dak zonder meerprijs!) dan is dat maar iets van 30 euro. Tip van de dag bij deze.

Skoda wil blijkbaar echt geen Citigo’s meer leveren dit jaar...
 

Berrychello

Forumguru
Ik heb 'm een maandje geleden overigens gereden. Erg fijn ding. Ik kan niet wachten tot we 'm krijgen.
Op het parcourtje waar ik 'm reed trokken we op tot 80km/u, hebben we de verschillende regeneratiestanden getest en wat stop-start en slalom. Genoeg om te concluderen dat het een heerlijk autootje is.
 

Berrychello

Forumguru
Ik werk bij de leasemaatschappij en was daarom bij de Product Training in Spanje.
De regeneratie standen zijn gelijk aan die van de e up en E Golf. 1,2,3 naar rechts, 4 onder de B stand.
 

Iamstefan

Nieuw lid
Goedemiddag,
ook ik heb er een besteld, voor 4 jaar 30000 per jaar.
mij werd een levertijd verteld in week 35
Hoop dat dit een foutje is geweest ;)
 

Bulletdodger

Senior Member
Ik zag in de iOS appstore een update voorbijkomen van Skoda Connect die functies toevoegt voor EV modellen zoals battery charging, remote air conditioning en departure timing.

Het komt steeds allemaal een stapje dichterbij :yeehaa:
 

laagvlieger

Forumguru
Dankzij het autosalon in Brussel is de Citigo in België al meteen in de 'uitverkoop' met een vanafprijs van € 19.100 ...
Nog steeds veel geld voor een auto die slechts 200 km ver komt, maar het is al enigszins betaalbaar. Zeker als je in acht houdt dat de kosten na de aankoop bijna 0 zijn, als je zonnepanelen hebt liggen.
Jammer dat de overheid de premie voor EV's vanaf dit jaar heeft afgeschaft, anders had dit wel een verkoopstopper kunnen worden.


Er is al een CITIGO E IV Ambition 36,6kWh 83pk vanaf € 19.100.

Uw voordeel € 2.500

front_citigo-e-iv_0.png

  • Aanbevolen catalogusprijs € 21.600
  • Salonactie - € 1.250
  • Netto prijs € 20.350
  • Voorwaardelijke recyclagepremie afgetrokken - € 1.250
Netto prijs vanaf € 19.100

of

vanaf € 129 / maand

Laatste maandaflossing van € 10.299

Uitrusting
  • CLIMATRONIC (Automatische airconditionning)
  • Verwarmde zetels vooraan, individueel regelbaar
  • Verwarmde voorruit
  • Multifunctioneel lederen stuur
  • Parking Distance Control arrière - Parkeersensoren
  • 175A batterij
  • USB-aansluiting
  • Bluetooth
  • DAB+ - Digitale radio-ontvangst
  • Laadkabel mode 2 (10A)
  • Laadkabel mode 3 16A
  • SUNSET - Donkergetinte ruiten achteraan
  • 6 luidsprekers
  • Mistlichten vooraan
  • LED-dagrijlichten
  • Elektrisch bediende ruiten vooraan
 

Twardt

Lid
De Ambition is in België een stuk completer uitgevoerd dan in NL. Zo uit mijn hoofd zit er in NL geen verwarmde vooruit, parkeersensoren, sunset, 6 luidsprekers, mistlichten in. En ook maar 1 type laadkabel.
 
Bovenaan Onderaan