Wie gaat er een Citigo e iV bestellen? En wanneer komt 'ie?

Me Zelf

Forumguru
En wat zit er in Belgie nog extra op een Style? Ik mis nog de LM velgen maar verder lijkt de Ambition al voller dan een Style bij ons. En goedkoper. Het verschil zit deze keer niet in BPM dus Pon verdient er leuk op.
 

Me Zelf

Forumguru
Ja, wel wat onduidelijk verwoord: “Laadkabel (type 2 en thuislaadkabel)”. Ik had ook niet gelijk begrepen dat het er 2 waren.
 

Twardt

Lid
De importeur heeft mij via de site bevestigd van wel. Staat ook op de prijslijst.
Ik heb de prijslijst er nog eens bij gepakt (versie van 22 oktober). Maar daar zie ik toch maar één laadkabel staan. Ben je niet in de war met het aansluitpunt?
Laadaansluitpunt voor wisselstroom en voor snellaadstation (CCS)
met gelijkstroom (combostekker
Laadkabel (mode 3 voor laadpaal)

Ook nog even de nieuwe prijslijst bekeken van 1 januari, en daar staat het inderdaad anders op. Dan zouden het er inderdaad wel 2 kunnen zijn.

Laadkabel (type 2 voor openbare laadpalen & thuislaadkabel voor
230V stopcontact incl. regelaar
 

Berrychello

Forumguru
In de eerste prijslijst stond het idd niet, vandaar dat ik het via de chat op de site heb gevraagd.
Bij het event in Spanje werd volgens mij gemeld dat elke markt sowieso die thuislader krijgt: in veel landen heb je voor een laadpaal geen losse kabel nodig omdat die al aan de paal zit. In andere markten, zoals NL, krijg je er twee.
Bij de Seat Mii is de thuis laadkabel wel een optie.
 

Iamstefan

Nieuw lid
Even navraag gedaan of er al een indicatie is wanneer de mijn auto geleverd gaat worden, is dit de reactie:


Door de onverwacht grote interesse in de CITIGOe iV, zijn de levertijden inmiddels voor sommige auto's langer dan verwacht.

Op dit moment geeft de fabriek aan dat de auto naar verwachting in week 37 in productie zal gaan. Inclusief transport en rijklaar maken van de auto komen daar nog 3 á 4 weken bij op.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Dus dat betekend half november besteld en half oktober, dus 11 maanden later afleveren.
 

Twardt

Lid
Half oktober.... wtf. Ik heb vandaag nog bericht gehad dat levering bij de dealer eind april/begin mei wordt verwacht. Produktie datum 8 april.
 

Twardt

Lid
Met € 385 p/m voor 10dkm/60mnd is die nu al duurder dan wat ik ga betalen voor 35dkm/36mnd + wat extra opties.
 

Berrychello

Forumguru
Met zo'n hoge catalogusprijs is een hoge leaseprijs ook logisch. We hebben geluk gehad dat men er een stevige introductie actie mee heeft gehouden. Ik heb natuurlijk inzicht in hoe het contract financieel in elkaar steekt, maar ga er maar van uit dat de huidige leaseprijs ook ongeveer de kostprijs is. Het is dus niet zo dat importeur en leasemaatschappij dikke winsten gaan maken op de huidige leaseprijs.
 

Rallye

Forumguru
De leaseprijs is niet alleen afhankelijk van de catalogusprijs, maar ook van de verwachte inruilwaarde.
 
Bovenaan Onderaan