Maar wel naar Obelink morgen en dan zal ik toch echt de tank wat moeten bijvullen 
 Normaal ben ik er niet zo'n voorstander van om op dit soort dagen naar een winkel te gaan, tenslotte werk ik zelf in een soortgelijke situatie en ik moet er niet aan denken om op dit soort dagen te moeten werken, maar er rest mij niet anders, tot aan de voorjaarsvakantie heb ik geen tijd meer om nog even te shoppen ergens en hebben we besloten om 2e paasdag naar Winterswijk af te reizen, mijn betere helft wil ook mee en morgen is onze gezamenlijkeik heb uiteindelijk t palletje eruit getrokken ... kan hij alleen niet meer op slot
DUCTAPE.......... yeahhhhhh sluit alles..hoe vergrendeld het klepje dan nog?
mmmm, dus door jou ben ik me baan kwijt geraakt..... Kon er altijd goed van leven tot ik uit onbekende hoek concurentie kreeg.net als de retourgeldbakjes van snoepautomaten

. Ik gebruik al een jaar succesvol de tankklep-ingedrukt-houdend-ontgrendelen-van-de-auto-methode en dit werkt altijd prima. Maar voelt niet echt fijn. 
.
. Alsnog zijn er "gynaecologenvingers" (quote) voor nodig.
dat zeg ik toch net.. hij kan alleen niet meer op slotlol... ik vind het niet zo'n probleem....voor een ander misschien wel
 Geintje natuurlijk, eigenlijk een geniaal idee, maar durf niet zo de vijl ter hand te nemen om het uit te proberen 

.
Tsja waarom niet ?Blijkbaar is het slot overleden. Van de één op de andere dag?