maar mijn tijd komt nog wel 

Totaal geen optie mijn inziens !!Er is gesproken over het leveren van een telefoon waarbij Mirror Link wel werkt
Deze week bij de VW-werkplaats geweest want de activatiecode was binnen. Goede hoop, maar helaas werkt het niet
De Service Manager (manager van de serviceafdeling (werkplaats)) bekijkt andere mogelijkheden en komt hier op terug.
Er is gesproken over het leveren van een telefoon waarbij Mirror Link wel werkt of een andere radio.
Voor mij persoonlijk is het van belang dat de navigatie werkend is. Toch jammer dat Skoda hier dan op deze wijze op bezuinigd heeft.
We wachten het weer af, ben benieuwd!
Die bedoelde ik...Gewoon een Pioneer F-260 eisen

). Maar of we de kosten dan wel even door drieën kunnen delen. Ik was in staat om direct naar de dealer te rijden en die verkoper fysiek de waarheid te vertellen...! Blijkbaar was ik vrij duidelijk en kwam hij tot de conclusie dat ze de Pioneer toch maar geheel moeten vergoeden. Het is besteld en ik zal vandaag eens bellen met de Service Manager voor het maken van een afspraak. Onbegrijpelijk dat een dealer zo met zijn klanten omgaat!!

Uhhhhh, @Corné de Kluijver met al zijn contacten en het niet voor elkaar krijgen.......????Hier nog steeds niets nada noppes![]()
.