Mirrorlink op Fabia 3

arie632

Actief lid
Ik heb inmiddels ook een klacht over het niet functioneren van het mirrorlink op mijn bolero systeem bij de dealer neergelegd en nu in afwachting van een oplossing
 

henks1

Lid
Ik heb mijn klacht over mirrorlink ook bij de dealer neergelegd, maar er wordt maar koeltjes op gereageerd.

De dealer zou contact hebben gehad met skoda nederland en daar zou zijn gezegd dat een oplossing vooralsnog niet beschikbaar zou zijn. Ook de oplossing die forum lid Alpha is aangeboden, zou hun niet bekend zijn.


Het lijkt mij dat ze de boot zitten af te houden, omdat men niet zit te wachten op vervanging van het systeem

Het beste lijkt me dat ieder lid die het Bolero systeem met mirrorlink in zijn auto heeft, zijn klacht neerlegt bij de dealer
en de actie daarop door de dealer ,op dit forum plaatst, zodat we gezamenlijk iets kunnen doen.
 
Laatst bewerkt:

Race Bleu 18inch

Senior Member
@henks1

Gewoon een ingebrekestelling naar je dealer schrijven, voorbeelden op internet te vinden !! Daar staan ook termijnen in en als het goed is gaan ze ook bij jou een Pioneer navigatie upgrade inbouwen !!! Net als bij mij en bij diverse andere !!!

Niks Pon of andere partijen !! Jij hebt gekocht bij jouw dealer en hij is jou aanspreek punt !!

Suc6
 

henks1

Lid
@henks1

Gewoon een ingebrekestelling naar je dealer schrijven, voorbeelden op internet te vinden !! Daar staan ook termijnen in en als het goed is gaan ze ook bij jou een Pioneer navigatie upgrade inbouwen !!! Net als bij mij en bij diverse andere !!!

Niks Pon of andere partijen !! Jij hebt gekocht bij jouw dealer en hij is jou aanspreek punt !!

Suc6
Heb even gezocht maar zie geen brief, is er iemand die een voorbeeldbrief heeft met daarin de duidelijke klacht?
 

Race Bleu 18inch

Senior Member
Henk effe goed zoeken !!

Maar een brief waarin exact staat wat jouw bolero radio niet doet ga je natuurlijk ook niet vinden !!

Onderstaande knippen en plakken en invullen !!


Groet,
-----


Ingebrekestelling ondeugdelijk product


Hieronder vindt u een tekst van het Juridisch Loket. De tekst is een voorbeeld. U kunt er zelf een brief van maken die geschikt is voor uw situatie. U bent zelf verantwoordelijk voor uw brief.


Verstuur de brief aangetekend én per gewone post. Bewaar een kopie voor uzelf.

________________________________________________________________________


AANGETEKEND EN PER GEWONE POST


<uw naam>

<adres>

<postcode en woonplaats>

<e-mail, indien beschikbaar>



Aan

<naam>

<adres>

<postcode en woonplaats>



Onderwerp: ingebrekestelling ondeugdelijk product



<woonplaats, datum>



Geachte heer, mevrouw,


Op <datum> kocht ik bij u een <product>, om precies te zijn een <merk, type>.

Volgens het Burgerlijk Wetboek moet het <product> alle eigenschappen hebben die nodig zijn om het normaal te kunnen gebruiken. Dat is nu niet zo. Ik heb over dit product de volgende klachten: <opsomming klachten>.


Ik heb u verzocht het product te repareren of te vervangen. Tot nu toe hebt u dat niet gedaan. Door middel van deze brief bied ik u voor de laatste keer de mogelijkheid om bovengenoemde klachten op te lossen. Ik verzoek u daarom om het product binnen twee weken na de datum van deze brief alsnog te repareren of te vervangen.Kunt of wilt u dat niet doen, dan verzoek ik u binnen twee weken een ander <product> te leveren, dat wel voldoet aan de eisen van normaal gebruik.


Wanneer u geen van bovenstaande zaken doet, dandient u de koopovereenkomst als ontbonden te beschouwen. Bovendien stel ik u in dat geval nu alvast aansprakelijk voor alle schade die ik heb geleden en nog zal lijden.

Ik verzoek u vriendelijk binnen twee weken na de datum van deze brief schriftelijk te reageren.

Met vriendelijke groet,


<naam en handtekening>
 

Alpha

Donateur
@Alpha heeft jouw dealer dit kosteloos geplaatst?

Ja, maar daar was wel een 20 pagina tellende klacht, een youtube filmpje en een complete uitlees actie van de auto voor nodig. Heb het binnen mijn dealer ook moeten escaleren richting manager aftersales.

Pon heeft de Pioneer betaald mijn dealer het inbouwen en configureren.
 
Iemand een idee hoe dit op te lossen? Na gebruik maken van Android Auto pakt hij de bluetooth verbinding de volgende keer niet automatisch. Zodra je op telefoon drukt blijft hij zoeken. Alleen verbinden via de telefoon zelf dan pakt hij de verbinding weer op.

Let wel ik hoef mijn telefoon niet opnieuw te connecten met bleutooth. Telefoon wordt wel gewoon netjes weergegeven.
 

Race Bleu 18inch

Senior Member

Het is gewoon een recht, dat wanneer je iets koopt het ook moet werken zoals verwacht/beloofd!!

Als iets niet naar behoren werkt, lees Mirrorlink, heb je gewoon recht op een oplossing.
En Skoda (PON) weet dat ze een ondeugdelijk product geleverd hebben en zullen dit ook naar behoren moeten oplossen !! En dat doen ze nu door kosteloos !!! de Pioneer AVIC-F260 te monteren.
En of het nu een grote of kleine dealer is doet er niet toe !! Maar de bereidheid om het op te lossen wel !

Suc6 en laat je niet afschepen !!!
 

CDK

Forumguru
Heb er nogmaals een mailtje uitgedaan naar de verkoper, zodat hij de aftersales manager er mee om de oren kan slaan, bij nieuwe ontwikkelingen laat ik het jullie weten.
 

arie632

Actief lid
Ik heb vandaag bericht van mijn dealer gekregen dat er binnenkort een navigatie wordt ingebouwd en de rekening naar Pon gestuurd kan worden. Ik had hem de link van dit forum gestuurd.
de tekst uit het bericht van alpha heeft de verkoopleider van de dealer een op een gekopieerd en naar Pon gemaild.
Binnenkort wordt ik gebeld voor de inbouw afspraak
@Alpha bedankt voor je uitvoerige verslagen van de problematiek.
 
Bovenaan Onderaan