Mirrorlink op Fabia 3

arie632

Actief lid
@Corné de Kluijver thanks houd jullie op de hoogte.

Kreeg echt net een telefoontje van de dealer dat 15 december de navi wordt ingebouwd.
de auto gaat een dag naar de dealer omdat het ook voor hun de eerste keer is. De leenauto voor die dag is al voor mij gereserveerd ben benieuwd hoe en of het bevalt
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Alpha

Donateur
Ik heb vandaag bericht van mijn dealer gekregen dat er binnenkort een navigatie wordt ingebouwd en de rekening naar Pon gestuurd kan worden. Ik had hem de link van dit forum gestuurd.
de tekst uit het bericht van alpha heeft de verkoopleider van de dealer een op een gekopieerd en naar Pon gemaild.
Binnenkort wordt ik gebeld voor de inbouw afspraak
@Alpha bedankt voor je uitvoerige verslagen van de problematiek.

Graag gedaan. Ik hoop dat iedereen een passende oplossing krijgt. Wat mij wel nog irriteert is dat niet iedereen gelijk behandeld wordt... Maar vooruit. Dat komt vast goed.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

arie632

Actief lid
@Alpha mijn grootste irritatie en van de dealer is dat Pon ontkent dat er een probleem is pas na aandringen en de opmerking dat de Pioneer navi een oplossing is komen ze pas over de brug.
Ik had het er ook nog met de leasemaatschappij (eigenaar van de auto) over de oplossing en ook zij waren verbaasd over de reactie van Pon en ook dat ze met een oplossing zijn gekomen waren ze niet gewend.

Ik heb gelukkig ook een dealer die pro actief bezig is met het tevreden stellen van zijn/haar klanten en je klacht serieus nemen en naar een oplossing zoeken.

Ik hoop dat er uiteindelijk voor iedereen met de mirrorlink problematiek een goede oplossing komt.
 

Desmo

Actief lid
Nieuwe update Android Auto app via de bekende link, de app is nu ook in het Nederlands en de link naar de apps die samenwerken met Android Auto werkt nu ook.
 

Tjaza35

Nieuw lid
image.jpeg Hallo, ik heb hetzelfde probleem achter de rug gehad. Top auto besteld alles op en eraan. Ik dacht mirrorlink lijkt me heel gaaf, nou niet dus. Ik heb diverse toestellen geprobeerd maar allemaal heeft wel een Buck om het zomaar te zeggen. Na maanden lang zeuren bij m'n werkgever zijn ze toch maar eens gaan bellen. Ze hebben iets op uitgebracht wat compleet niet werkt. Uiteindelijk hebben ze toegegeven "een Skoda dealer" dat het toch niet helemaal vlekkeloos werkt. Zo zie je dus bij de 2 serie fabia die uitgebracht is , dat er geen eens mirrorlink bij zit. Pech voor ons dachten we maar nee, weken lang zeuren en mailen de solution een update Skoda fabia bolero radio. Softwarematig update hoe mooi is dat. Nu eindelijk na maanden trotse rijder met navi . Zie site www.business4cars.nl
 

Jack76

Actief lid
@Tjaza35 Dat ziet er goed uit!
Gewoon een software update dus geen gesleutel?
Want onze Fabia hebben we sinds 23-10 en daar zit op de Bolero wel Mirrorlink, Android auto, Smartlink namelijk.
Ik meen me wel te herinneren dat de verkoper zei dat er het 1e kwartaal van volgend jaar een update zou komen waarmee het wel zou functioneren.
Via de link die hier vaker geplaatst is heb ik wel Google maps werkend gekregen. Weet niet wat jij daar voor navigatiesysteem op de foto hebt? Denk nog wel via je mobiel?
 

Sand3r

Senior Member
In dit topic gaat het over de Pioneer Avic f260.
Tjaza heeft waarschijnlijk een exemplaar van IGO gekregen.
Er is ook een Kenwood GVN60.

Dit zijn dezelfde soort systemen.
 
Laatst bewerkt:
Officiële klacht ingediend bij de importeur en de dealer, wacht inmiddels 10 maanden op een structurele oplossing voor Mirror Link i.c.m. Applesoftware.

Binnen twee weken wil ik een reactie ontvangen.

We wachten wederom weer af!
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

arie632

Actief lid
@Racebluetje
De auto staat nog bij de dealer gisteren zou hij klaar zijn maar ze kregen geen beeld op de bolero
Vandaag is dat probleem opgelost nu moeten ze nog een paar andere problemen oplossen oa knipperlicht,deurgreep achterportier en USB aansluiting vervangen.
Eind vd dag kan ik hem ophalen en de navigatie testen
 

arie632

Actief lid
20151217211635-1.jpg Vandaag de eerste meters gemaakt met de navi inbouw van Pioneer voorzien van here kaarten.

Het systeem werkt snel en goed en geeft duidelijke instructie met de tts stem van Saskia

Nadelen zijn er ook nl
Tijdens bellen onderbreekt navi telefoon geluid wat je via de luidsprekers hoort om een aanwijzing te geven
Hierbij de foto's van de in bouwplek en hoe het navi beeld er uit ziet
 

Bijlagen

  • 20151217211652.jpg
    20151217211652.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 34
Laatst bewerkt:

Sand3r

Senior Member
@Racebluetje
De auto staat nog bij de dealer gisteren zou hij klaar zijn maar ze kregen geen beeld op de bolero
Vandaag is dat probleem opgelost nu moeten ze nog een paar andere problemen oplossen oa knipperlicht,deurgreep achterportier en USB aansluiting vervangen.
Eind vd dag kan ik hem ophalen en de navigatie testen

Hadden die andere problemen iets met dit klusje te maken of had dat een andere oorzaak?
 

Tjaza35

Nieuw lid
Heb inderdaad software navi igo 8 erin. Simpel maar goed genoeg voor navigeren en een goedkope oplossing of mirrorlink. Mijn wens zou ook wel top zijn als er een iPhone op kan.....
 
Reactie op mijn officiële klacht is dat ŠKODA mij adviseert contact op te nemen met de Service Manager van mijn ŠKODA dealer.

Om u goed van dienst te zijn, wil ik u adviseren om contact op te nemen met de Service Manager bij uw ŠKODA dealer. Deze is namelijk de aangewezen persoon aan eerste orde en in kwestie om samen met u, uw situatie te bespreken en u te informeren over de mogelijkheden. Mocht de Service Manager u geen passende oplossing bieden of in gebreke blijven dan verneem ik dit uiteraard graag van u.

Ik ben benieuwd wie dit is, als dit de verkoper is dan klop ik snel weer aan bij ŠKODA.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan