Mirrorlink op Fabia 3

Race Bleu 18inch

Senior Member
Ik vind het vreemd dat ik deze oplossing nog niet gezien heb !!:cool::thumbsdown:

Volgens mij is dit de oplossing !!!!

Pioneer Skoda Octavia navigatie upgrade Bolero systeem
overzicht




pixel_trans.gif

Klik op afbeelding
voor vergroting
pixel_trans.gif

€749,00
Navishop prijs incl. 21% BTW
Levertijd 1 / 3 werkdagen
› Schrijf als eerste een beoordeling
Categorie: Skoda
Merk: Pioneer
Model: PIO-VAGNAV2

Productomschrijving: Pioneer Skoda Octavia navigatie upgrade Bolero systeem
Pioneer Skoda Octavia navigatie upgrade Bolero systeem upgrade INCLUSIEF MONTAGE!!!

Pioneer navigatie upgrade voor Skoda. Met deze navigatie upgrade is het mogelijk om het originele Skoda Bolero Systeem, welke standaard niet is voorzien van navigatie, te upgraden met navigatie voor Europa. De bediening van het navigatiesysteem werkt gewoon via het originele touchscreen van uw Skoda systeem.


- Skoda Fabia met een Bolero systeem (5.8 inch scherm)

pixel_trans.gif

pixel_trans.gif
 

Shabba

Forumguru
Auto is binnen, heb even gespeeld met Apple Carplay, is wel leuk maar niet perse een feature om te moeten gebruiken. Voor mijn MP3 collectie gebruik ik een Usb "stickie", daarmee is de helaas enige usb poort dus in gebruik.
Ja voor navigatie is het leuk, werkt goed en prachtig via Carplay, maar voor bellen of muziek op Iphone gebruik volstaat de Bluetooth connectie best.

Zit ik alleen nog ff met dat Smartgate.....Is dat nu een optie of zit dat op iedere Faab?
 

rensejansen

Nieuw lid
@Shabba: ik heb wel gemerkt dat de muziek via smartlink aanzienlijk hoger van kwaliteit is t.o.v. via de blauwe tand!

Skoda surround (als je dat als optie erop hebt) werkt ook alleen via de usb, niet via bluetooth
 

Shabba

Forumguru
@Shabba: ik heb wel gemerkt dat de muziek via smartlink aanzienlijk hoger van kwaliteit is t.o.v. via de blauwe tand!

Skoda surround (als je dat als optie erop hebt) werkt ook alleen via de usb, niet via bluetooth

Dat was ik even vergeten inderdaad...de skoda surround en de virtuele subwoofer hahahha.

Maaruh dat zit toch standaard op de edition? Heb dat niet als optie erbij genomen en het zit er wel op.
 

Desmo

Actief lid
Vandaag nog even met Android Auto bezig geweest, de voice control werkte nog niet helemaal goed. Doordat Android Auto een Engelstalige app is en mijn Google voice control op de telefoon op Nederlands stond werkte het niet, dit nu naar Engels gezet en ik kan nu Android Auto helemaal bedienen met de voice controlknop op het stuur.
 

Desmo

Actief lid
Nog een aardigheidje van Android Auto, als je afspraken in Google agenda zet komen die ook op het scherm en als je bij de afspraak ook nog de lokatie invult dan geeft Android Auto ook gelijk de route naar je afspraak en een berichtje in het scherm als het echt tijd wordt om te vertrekken naar je afspraak met de geschatte reistijd. Ja Google weet alles van ons....
 
Auto is binnen, heb even gespeeld met Apple Carplay, is wel leuk maar niet perse een feature om te moeten gebruiken. Voor mijn MP3 collectie gebruik ik een Usb "stickie", daarmee is de helaas enige usb poort dus in gebruik.
Ja voor navigatie is het leuk, werkt goed en prachtig via Carplay, maar voor bellen of muziek op Iphone gebruik volstaat de Bluetooth connectie best.
Ik heb een sd-kaartje gekocht en deze vol muziek gezet. Zo blijft er ruimte over voor de USB ingang. Werkt perfect!
 

Shabba

Forumguru
Merk net dat bij contact uit de stuurwielbediening niet werkt...logisch maar wel irritant dat je dan weer aan de aan/uit knop moet draaien voor volume...had em net zo mooi staan...:tegek:
 
Volgens mij wel, ik ben wat aan het prutsen geweest met audio en volgens mij werkt surround alleen niet op radio en BT. Bediening van speaker plaatsing in surround is briljant: met een vinger kun je het middelpunt bepalen, reageert direct, bediening is heel natuurlijk
 

PietB

Lid
Mirrorlink werkt niet samen met mijn Nexus 5
Android auto wel even geprobeerd met Maps, maar kan er nog niet veel van zeggen..
 

Alpha

Donateur
Ik vind het vreemd dat ik deze oplossing nog niet gezien heb !!:cool::thumbsdown:

Volgens mij is dit de oplossing !!!!

Pioneer Skoda Octavia navigatie upgrade Bolero systeem
overzicht




pixel_trans.gif

Klik op afbeelding
voor vergroting
pixel_trans.gif

€749,00
Navishop prijs incl. 21% BTW
Levertijd 1 / 3 werkdagen
› Schrijf als eerste een beoordeling
Categorie: Skoda
Merk: Pioneer
Model: PIO-VAGNAV2

Productomschrijving: Pioneer Skoda Octavia navigatie upgrade Bolero systeem
Pioneer Skoda Octavia navigatie upgrade Bolero systeem upgrade INCLUSIEF MONTAGE!!!

Pioneer navigatie upgrade voor Skoda. Met deze navigatie upgrade is het mogelijk om het originele Skoda Bolero Systeem, welke standaard niet is voorzien van navigatie, te upgraden met navigatie voor Europa. De bediening van het navigatiesysteem werkt gewoon via het originele touchscreen van uw Skoda systeem.


- Skoda Fabia met een Bolero systeem (5.8 inch scherm)

pixel_trans.gif

pixel_trans.gif

Deze oplossing wordt inmiddels door Pon aangeboden als oplossing voor de Bolero 2015 issues. Neem contact op met je dealer voor meer informatie.

Zie ook:
[F3] SmartLink, zijn er mogelijkheden tot achteraf inbouw?
 

Desmo

Actief lid
Er is weer een update van de Android Auto app via de link die hier al vaker genoemd is.
 

Altos

Banned
Gefeliciteerd @PatrickK met je nieuwe auto!
Ik vind google maps idd ook fijn, maar kies toch voor apple car play omdat ik de apps overzichtelijker vind, ieder zijn ding. :)
 
Bovenaan Onderaan