Mirrorlink op Fabia 3

Canon-Eye

Forumguru
Dat ik navigatie bij heb besteld voor ruim €700 is zuur.
Da's niet zozeer zuur als wel niet handig...
Voor zo'n inbouwding betaal je de hoofdprijs, ze zitten (bij Skoda althans) nog steeds véél te laag, updates om de paar jaar en tot voor kort waren die ook nog gruwelijk duur. Een vorm van zakkenrollerij, wat mij betreft. Maar dat heb je al ervaren, toch?
 

EdK

Forumguru
Edit: ik heb mijn berichten verwijderd omdat ik het niet passend vond voor dit topic.
Er was een woordenwisseking waarvan een deel van de berichten zijn verwijderd.
Excuses voor de verwarrende context op deze manier.

Bah zo laf.

Kereltjes...
Probeer je nu mooi weer te spelen ???

Maar zelfkennis heb je wel moet ik zeggen......
 

EdK

Forumguru
tsja moet je geen skoda cabrio kopen, is vragen om.....
ter alleer tijden door beunhaas uitgevoerd....:deuk::deuk::deuk:
 

henks1

Lid
Ik start mijn auto, radio staat op, ik koppel de telefoon en daarna ga ik naar Android auto toe, dan met verbinding maken is het met mijn Samsung S5 helaas niet elke keer bingo, soms pakt hij niet en schakelt hij door naar mirrorlink wat toch niet werkt. Blijkbaar toch telefoon/systeem gevoelig.
Op het moment dat er een tweede telefoon in de auto aanwezig is die bluetooth heeft gaat het mirrorlink zowiezo slechter werken. Wordt er een telefoon opgeladen met de 12v aansluiting in de kofferruimte heb je hetzelfde probleem.
Ik spreek uit ervaring. Overigens doet mijn dealer nog steeds of er met mirrorlink geen probleem is en wordt ik voor klachten van het kastje naar de muur gestuurd en komt er geen oplossing.
Het lijkt me dat wanneer een ieder de naam van de dealer op dit forum plaatst en de nare ervaringen ermee, we beter een vuist kunnen maken. We worden nu ieder afzonderlijk behandeld met als gevolg ook een verschillende uitkomst
 

Racebluetje

Senior Member
bij ons is het al 2,5 maand in in behandeling we zijn tig keer terug geweest de dealer heeft er de laatste keer filmpjes van gemaakt hoe Mirrorlink niet werkt maandag uiterlijk woensdag krijgen we de uitslag waarschijnlijk krijgen we er ook navigatie in we wachten met gekruiste vingers af.
Pfff www.jemoeterwelwatvooroverhebben.nl om normale functionerende navigatie in je auto te krijgen.
www.wezijnzeerbenieuwd.nl
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan