Mirrorlink op Fabia 3

Alpha

Donateur
bij ons is het al 2,5 maand in in behandeling we zijn tig keer terug geweest de dealer heeft er de laatste keer filmpjes van gemaakt hoe Mirrorlink niet werkt maandag uiterlijk woensdag krijgen we de uitslag waarschijnlijk krijgen we er ook navigatie in we wachten met gekruiste vingers af.
Pfff www.jemoeterwelwatvooroverhebben.nl om normale functionerende navigatie in je auto te krijgen.
www.wezijnzeerbenieuwd.nl

Mijn auto is toen naar de dealer geweest. Hebben ze hem uitgelezen en kwamen foutcodes tegen. Vervolgens heb ik op verzoek van de dealer ook een filmpje gemaakt. Toen dat verstuurd werd hoorde ik na een paar dagen dat ik de Pioneer ging krijgen. Ben benieuwd of het bij jou hetzelfde afloopt.
 

Racebluetje

Senior Member
Mijn auto is toen naar de dealer geweest. Hebben ze hem uitgelezen en kwamen foutcodes tegen. Vervolgens heb ik op verzoek van de dealer ook een filmpje gemaakt. Toen dat verstuurd werd hoorde ik na een paar dagen dat ik de Pioneer ging krijgen. Ben benieuwd of het bij jou hetzelfde afloopt.

Bij ons loopt het het zelfde af @Alpha a.s dinsdag word het er in gebouwd :tegek:na we al 2 maand bezig zijn bij de dealer en eergisteren een pittige brief naar Pon heb gestuurd
 

Rallye

Forumguru
@Desmo Maar Android Auto is toch iets anders dan Mirrorlink?

In Skoda-termen kun je Android gebruiken met Smartlink. Mirrorlink werkt maar op een zeer beperkt aantal telefoons.
 

Rallye

Forumguru
Maar waarom post je deze link (die voor sommige waardevol kan zijn) dan in een mirrorlink-thread?
 

Desmo

Actief lid
Omdat in deze mirrorlink thread al vaker is gesproken over Android Auto en Carplay en het achteraf inbouwen van een kompleet nieuw systeem.
 

Bird

Nieuw lid
Ik heb net een nieuwe Fabia combi met een Amundsen radio incl. Navigatie.
Als ik Mirrorlink probeer in te schakelen krijg ik deze melding in beeld:
"U kunt de functie vrijschakelen met een activeringssleutel. Neem contact op met uw service partner, alstublieft."
Ik heb contact gehad met mijn dealer en met de skoda klantenservice en die geven beide aan dat het niet mogelijk is om Mirrorlink te activeren op mijn radio.
Ik snap niet helemaal waarvoor skoda adverteerd met Mirrorlink functionaliteit als het helemaal niet beschikbaar is.
Ik neem aan dat mirrorlink moet werken om Apple CarPlay te kunnen gebruiken? Zijn er meer mensen die deze melding krijgen?
 

Bird

Nieuw lid
Dank voor je snelle reactie! Ik heb net nog even in m'n auto gekeken en het is inderdaad smartlink! Heb het in mijn vorige bericht verkeerd geschreven! Maar helaas blijft de vraag blijft hetzelfde. Hoe kan het dat ik deze melding krijg, en is het echt niet beschikbaar?
 

Rallye

Forumguru
Zie de thread waarnaar ik verwijs (en enkele andere, bereikbaar via de zoekfunctie): Smartlink is op veel Skoda's niet standaard geactiveerd. Dat kan de dealer wel voor je doen. Daarvoor moet hij een code aanschaffen en met die code en een computer met een internetverbinding met de Skoda-fabriek de activering uitvoeren. Kosten: €209,- Zie http://webshop.pondealer.nl/index.php?route=product/product&product_id=1831

Ik heb het laten doen, maar had het bij aanschaf van de auto mee onderhandeld. Carplay werkt goed, maar zolang Flitsmeister niet via Carplay zichtbaar is, zal ik het weinig gebruiken.

Mocht je nog meer vragen over Smartlink hebben, dan kun je die beter in andere threads stellen. Nu "vervuilen" we een thread die over Mirrolink gaat.
 
Bovenaan Onderaan