Karoq style 1.5TSI DSG 150 pk geen gas respons bij koud of vochtig weer

Wij hebben zonet een telefoontje gekregen van onze garagist. Nu vrijdag 05/04 krijgt onze karoq een systeemupdate van Skoda. Ik ben benieuwd als de gasrespons problemen worden opgelost.
 

Pendragon

Forumguru
Ik zou morgen heen maar wordt de 12e. Nog geen antwoord gehad of ze de update voor me hebben. Morgen maar even bellen.
 

Rainesh

Forumguru
Heb van de eerste klanten al te horen gekregen dat update helpt. Allemaal Kodiaq rijders met een 1.5t

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
 

Kwark

Senior Member
De update zit er in. Vrijdagochtend de eerste koude start en ik moet zeggen, het heeft geholpen. Geen gestotter meer. Nu enkele dagen later lijkt het geen beginnersgeluk. Auto rijdt verder niet anders. Geslaagde software-update wat mij betreft.

Gasrespons lijkt ook beter. Even afwachten of de vertraging in reactie ook echt weg is.
 

Pendragon

Forumguru
Skoda is toch apart soms.... Krijg ik van Skoda afgelopen week de bevestiging dat de update er is.. Willen ze hem er vanochtend inzetten, staat hij niet bij mijn dealer op de server ofzo kan ik weer een nieuwe afspraak maken
 

Pendragon

Forumguru
Je zou zeggen dat ze contact opnemen met een dealer die het wel heeft. Zo moeilijk is het niet om een bestand te delen i.p.v. de klant terug naar huis te sturen.

Nou dat dus. Snap er ook niks van. Was een beetje te verrast om er nog wat van te zeggen. Eerst zeggen dat het er is, dan kom je langs en dan blijkt dat ze het niet hebben, en ook pas nadat ze het ging doen, want ik zat al aan de koffie de vrije traning van F1 te kijken om 08:00 uur :)
 

Rainesh

Forumguru
Je zou zeggen dat ze contact opnemen met een dealer die het wel heeft. Zo moeilijk is het niet om een bestand te delen i.p.v. de klant terug naar huis te sturen.
Gaat via een online verbinding met servers van VAG.

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
 

Pendragon

Forumguru
Vanmiddag voor de 2e keer zonder succes geweest. In de computer stond de update vermeld, maar toen ze probeerden hem in de auto te zetten werd dit geweigerd. Ze zeiden dat het erop lijkt dat (net als in Engeland) de update is teruggetrokken. Ze gaan uitzoeken hoe en wat.
 

Rainesh

Forumguru
Vanmiddag voor de 2e keer zonder succes geweest. In de computer stond de update vermeld, maar toen ze probeerden hem in de auto te zetten werd dit geweigerd. Ze zeiden dat het erop lijkt dat (net als in Engeland) de update is teruggetrokken. Ze gaan uitzoeken hoe en wat.
Vreemd. Kan er niks over terugvinden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
 

Pendragon

Forumguru
Leuk dat ze dit de dealers laten weten, dan kunnen die het hun klanten vertellen!
:nono:
Dan hoef jij als klant niet tweemaal voor Jan met de korte achternaam naar hun (nog niet nieuwe) pand.:mad:
Snap er ook niks van. Helemaal apart eerder van mijn werk weggegaan voor en weer voor Jan Lul. Was intern best pissig.
 
Bovenaan Onderaan