Iets zonder dak met 6 cilinders

Cordoba

Forumguru
Haha @Bakkertje

de Porsche wordt verkocht zonder blok, anders was ik meteen in de auto gesprongen voor een 911 voor dat geld ;)

Maar is wel zonder "rijklaar kosten" (Die bovendien tegenwoordig ook verboden zijn) :D

De tekst over het motorblok is overigens wel vrij ver weggestopt, maar achter heeft deze Porsche ook een wielgap die een Skoda niet misstaat.
 

brepus13

Forumguru
Kleine update,

ik ben eerst actiever gaan zoeken naar een boxster totdat mijn vrouw de 911 Turbo van mijn broertje zag en concludeerde dat een 911 beter was want dan konden de kinderen ook nog mee achterin (nu ze nog klein zijn )

Flexibel als ik ben ging ik meteen akkoord en is de zoektocht naar een 911 begonnen. Meerdere coupes en cabrio’s bekeken en gereden en uiteindelijk een coupe gevonden die voldeed aan bijna alles! Geen cabrio dus maar wel een schuif/kanteldak.

Ook voor deze auto zijn er nog wel wat wensen zoals andere velgen en een andere uitlaat. Verder erg blij mee en leuke aanvulling van de collectie :-)
 

leon-cupra

Forumguru
Proficiat met de 996 :thumbsup:
Op Autoblog vind je nu ook heel veel info door de 996 van Wouter.

denk persoonlijk dat ik zo een wagen niet zou durven kopen. Onderhoudskosten en herstellingen zijn heel prijzig .. zeker nu ook de “jongere” reeksen enorm in trek komen bij liefhebbers en “investeerders”.
 

brepus13

Forumguru
Ach @leon-cupra
Als er grote reparaties zijn dan gaat dat geld kosten idd. Met een M serie zal dat niet anders zijn. Mijn exemplaar heeft al een revisie gehad en er zit bijvoorbeeld al een nieuw IMS lager in (al maak ik me niet zo druk om de IMS ondanks de spookverhalen). Gelukkig hebben we geen inschrijf kosten etc hier in Nederland, dat scheelt dan weer :-)
 

brepus13

Forumguru
Ik had trouwens voor dit geld (of minder ) ook een Audi S5 cabrio kunnen hebben maar ja…. Het moest toch een Porsche worden, soort vervroegde mid life crisis denk ik.
 

SuperBeeb

Forumguru
Gefeliciteerd!
Al aangemeld op porscheforum.nl? Komen we elkaar daar ook tegen (naast nog 1 of 2 andere (ex-) Skodarijders).
Is naast t Skodaforum het gezelligste en actiefste autoforum.
 
Bovenaan Onderaan