Iets zonder dak met 6 cilinders

brepus13

Forumguru
In het kader van geen bericht is goed bericht…. De 911 heeft vorige week weer een verse apk gekregen zonder opmerkingen van de keur meester. Ik mocht meekijken en een enthousiaste keurmeester voelt toch fijn bij zo’n auto. Wel heb ik 4 nieuwe banden er op laten leggen dus het was alsnog een dure week, auto is wel een stuk stiller nu en wat een grip zeg…. Vandaag dus even goed gewassen en een heerlijk rondje gedaan samen met de kids :-)

What a car…. :cheer:
 

brepus13

Forumguru
Ik heb er trouwens alweer bijna 5000 km op zitten afgelopen 6 maanden. Behoorlijk meer dan verwacht maar ik vind het ook nog steeds zo relax rijden dat ik regelmatig een uurtje of anderhalf in mijn eigen bubbel zit. Ik verwacht de komende maanden echt weinig er mee te rijden dus aankomend voorjaar weer tijd voor verse olie en filter. 5k is een mooie interval voor deze auto :-)
 

Bakkertje

Forumguru
Mooi hoor @brepus13 wij zijn getrouwd in zon beetje dezelfde 911 (mijn vrouw en ik zijn allebei behoorlijk Porsche gek).
We hebben ooit afgesproken geen kinderen en een Porsche of 2 kinderen. Nu met 3 kinderen blijft die 911 nog lang dromen..
 

brepus13

Forumguru
@Bakkertje

zeg nooit nooit… deze generatie 911 is nog best betaalbaar al blijft een defect aan de auto een kostbare zaak. Soms moet je dromen gewoon waarmaken en jezelf iets gunnen :-)
 

Bakkertje

Forumguru
Wie weet @brepus13 misschien komt het er inderdaad ooit nog eens van, maar voorlopig liggen de prioriteiten bij het grootbrengen van de kinderen.
De oudste zit nu in 5 VWO, dus over een jaar van nu komen de grote kosten.

Tot die tijd houden we het bij een Passat en een New Beetle ;)
 

SuperBeeb

Forumguru
Heb m'n eerste 911 gekocht toen nr 1 op komst was. Nu of nooit (aldus m'n - inmiddels - ex).
USP van een 911: 2 kinderzitjes achterin :D
 

brepus13

Forumguru
Mijn kinderen passen nu nog achterin inderdaad al moet ik toegeven dat ik de auto niet zoveel gebruik voor familie ritjes. Het zijn echt mijn eigen momentjes geworden. Radio uit en lekker een rondje rijden en genieten van het geluid en de wegligging.
 

marco_b

Forumguru
Sterker nog, die van mij is in waarde gestegen :rockon:. Ik zie nu auto’s te koop staan die minder opties hebben en waar fors meer voor wordt betaald dan dat ik 2 jaar geleden heb betaald
 

Canon-Eye

Forumguru
De oudste zit nu in 5 VWO, dus over een jaar van nu komen de grote kosten.
Het hebben van 3 kinderen is een tamelijk begrotelijke liefhebberij (letterlijk), zeker als ze ook nog goed blijken te kunnen en willen leren, zodat ze niet vanaf hun 17e of zo gaan werken...
#ervaringsdeskundige :D
 
Bovenaan Onderaan