Erik´s Rode Duivel de Seat Leon 1.4 TSI ACT FR Dynamic

Welke auto heeft Erik gekozen?

  • Skoda Octavia 3

    Stemmen: 7 15,9%
  • Audi A3

    Stemmen: 1 2,3%
  • Mercedes A klasse

    Stemmen: 1 2,3%
  • Seat Leon

    Stemmen: 27 61,4%
  • Peugeot 308

    Stemmen: 0 0,0%
  • Volkswagen Golf 7

    Stemmen: 1 2,3%
  • Skoda Superb 3 Hatchback

    Stemmen: 6 13,6%
  • BMW 1 serie

    Stemmen: 1 2,3%

  • Totaal aantal stemmers
    44
  • Opiniepeiling gesloten .

Atria

Actief lid
Ik heb zelf niet in de 150pk gereden, maar mijn ouders zeiden er niks van te merken.
Rij nu een jaar met de 1.4 act rond en dat bevalt prima. Als je goed luistert hoor je dat de motor iets anders klinkt als hij op 2-cylinders loopt. Soort roffel. Omschakelen van 4 naar 2 en andersom gaat soepel en onmerkbaar.
 

emilio3333

Forumguru
Schitterende auto!
Ben jaloers op je panoramodak..

Wat mod's die ik heb gedaan.
- Cupra/GTI pedalen
- instapverlichting vervangen voor rode leds
- mistlampen voor vervangen voor led
- achteruitrijlichtlamp vervangen voor led
- knipperlichtlampen achter vervangen voor led
- bak Vagcom aanpassingen.

Weer rijplezier ermee. Gaat helemaal goed komen!
 

KJvO

Forumguru
Oeps, iets gemist zie ik en wel 12 pagina's :bloos: Ik zag in andere topic je profielfoto en d8 ..... Gefeliciteerd ziet er super uit! Veel rijplezier en zie er naar uit deze live te bewonderen, als ik in de buurt ben meld ik mij zeker ff.
 

micky

Forumguru
Oh,gelukkig. Dat zou mij nou helemaal niets lijken. Verschrikkelijk vind ik het alleen nog maar downsizen en downsizen. De "zwaardere" motoren verdwijnen bij veel merken steeds meer hier in Nederland,omdat ze gewoon niet meer verkocht worden.:fool:

Mijn schoonouders hebben een nieuwe Q3 (feb 2015) met de 1.4 TFSI COD, ik gruwel van dat soort dingen en spuug er graag op, maar moet echt eerlijk bekennen dat ik er niets van merk met rijden, in tegenstelling tot startstop wat ik direct uitschakel :)
 

Antera

Donateur
Beetje laat maar had het al via whatsapp gedaan super keus voor een super complete auto. Daar ga je heel veel plezier aan beleven zeker met de voorliefde voor Seat die bij jouw altijd al aanwezig is geweest en is
 

gbbosma

Forumguru
@ertromp, gefeliciteerd met je prachtige Seat. Mooie uitvoering en prachtige kleur.:thumbsup::thumbsup:
Hoop je nog wel op de mooie skoda meetings te zien. Kan ik je bolide natuurlijk ook eens in het echie bewonderen. Erik nogmaals gefeliciteerd :bloemen:.
 

CDK

Forumguru
En Erik, al modificaties gedaan? Staat er nog iets op de planning? Velgen shoppen in Almere of zo???
 
Bovenaan Onderaan