Erik´s Rode Duivel de Seat Leon 1.4 TSI ACT FR Dynamic

Welke auto heeft Erik gekozen?

  • Skoda Octavia 3

    Stemmen: 7 15,9%
  • Audi A3

    Stemmen: 1 2,3%
  • Mercedes A klasse

    Stemmen: 1 2,3%
  • Seat Leon

    Stemmen: 27 61,4%
  • Peugeot 308

    Stemmen: 0 0,0%
  • Volkswagen Golf 7

    Stemmen: 1 2,3%
  • Skoda Superb 3 Hatchback

    Stemmen: 6 13,6%
  • BMW 1 serie

    Stemmen: 1 2,3%

  • Totaal aantal stemmers
    44
  • Opiniepeiling gesloten .

ertromp

Forumguru
Nee helemaal niets @Blackokkie2. De Leon is bijvoorbeeld interieur en exterieur full led en verder heb ik chromen strips en kofferbakmat en dorpellijsten en noem maar op laten zitten. De volgende eigenaar krijgt m.i. een fraaie auto met super mooie 18"Luxon velgen
 

Blackokkie2

Forumguru
Nee helemaal niets @Blackokkie2. De Leon is bijvoorbeeld interieur en exterieur full led en verder heb ik chromen strips en kofferbakmat en dorpellijsten en noem maar op laten zitten. De volgende eigenaar krijgt m.i. een fraaie auto met super mooie 18"Luxon velgen
Tja, als ik het geld had zou ik zeker een ritje naar Hengelo overwegen.
 

andrehj

Forumguru
Ziet er weer netjes uit. Maar dat zag je "oude" O2 eigenlijk ook.
Over die trekhaak: Heeft je dealer ook netjes TSA geactiveerd? Ik kan me niet voorstellen dat je dat niet gevraagd hebt...

Edit: ik zat nog even naar het plaatje van je afneembare haak te kijken: Dit is het model met de grote hendel zoals Prof Svar die ook voor Skoda maakt.
Kun je bij Seat dus (net als nu met de S3) een af-fabriek trekhaak bestellen? Dan is TSA ook vast netjes geregeld... Kun je de 2 seconden-test een keertje met een fietsenrekje doen?
 

ertromp

Forumguru
Ziet er weer netjes uit. Maar dat zag je "oude" O2 eigenlijk ook.
Over die trekhaak: Heeft je dealer ook netjes TSA geactiveerd? Ik kan me niet voorstellen dat je dat niet gevraagd hebt...

Edit: ik zat nog even naar het plaatje van je afneembare haak te kijken: Dit is het model met de grote hendel zoals Prof Svar die ook voor Skoda maakt.
Kun je bij Seat dus (net als nu met de S3) een af-fabriek trekhaak bestellen? Dan is TSA ook vast netjes geregeld... Kun je de 2 seconden-test een keertje met een fietsenrekje doen?

Natuurlijk heb ik ter plaatse geverifieerd en thuis gecontroleerd en ook bij mij de 2 sec verschil toen ik de fietsendrager aansloot :D De dealert heeft het keurig gedaan!
 

Noord26

Forumguru
Prachtige kleur dat rood!

Zit nog te wachten tot ik de eerste S3 met deze kleur tegen ga komen. Beetje durven, maar vind het prachtig!
 

Noord26

Forumguru
Nee helemaal niets @Blackokkie2. De Leon is bijvoorbeeld interieur en exterieur full led en verder heb ik chromen strips en kofferbakmat en dorpellijsten en noem maar op laten zitten. De volgende eigenaar krijgt m.i. een fraaie auto met super mooie 18"Luxon velgen

Waar heb je hem ingerolen? Heb nog wel een kandidaat voor hem!
 
Bovenaan Onderaan