Erik´s Rode Duivel de Seat Leon 1.4 TSI ACT FR Dynamic

Welke auto heeft Erik gekozen?

  • Skoda Octavia 3

    Stemmen: 7 15,9%
  • Audi A3

    Stemmen: 1 2,3%
  • Mercedes A klasse

    Stemmen: 1 2,3%
  • Seat Leon

    Stemmen: 27 61,4%
  • Peugeot 308

    Stemmen: 0 0,0%
  • Volkswagen Golf 7

    Stemmen: 1 2,3%
  • Skoda Superb 3 Hatchback

    Stemmen: 6 13,6%
  • BMW 1 serie

    Stemmen: 1 2,3%

  • Totaal aantal stemmers
    44
  • Opiniepeiling gesloten .

Skoda-MAN

Forumguru
Erik van harte gefeliciteerd met je nieuwe bolide, het ziet er snel en opvallend uit. Heel veel plezier en veilige km's wens ik de familie. :bloemen:
Toch had bijna 60% je voor deze auto ingeschat :thumbsup:
 

s-line

Forumguru
@s-line: Dat zit standaard op de 1.4TSI tegenwoordig. Zelfs bij de O3 en S3 is dat nu standaard op modeljaar 2016
En het is softwarematig uit te schakelen hoor die cilinderafschakeling :D
Oh,gelukkig. Dat zou mij nou helemaal niets lijken. Verschrikkelijk vind ik het alleen nog maar downsizen en downsizen. De "zwaardere" motoren verdwijnen bij veel merken steeds meer hier in Nederland,omdat ze gewoon niet meer verkocht worden.:fool:
 

Waalko Kramer

Forumguru
Geweldig alle reacties hier :deuk: Het is dus inderdaad een Seat Leon 1.4 TSI ACT FR Dynamic geworden.
@s-line was natuurlijk super snel met zijn conclusie aan de hand van de dorpel foto dat het de Leon is. Knap gezien :thumbsup: :thumbsup: Mijn vrouw vroeg gelijk wat is dat voor een dorpel fetisjist die kerel? :deuk:

Nogmaals bedankt voor jullie belangstelling ik vond het wel geinig om te zien waar je in geplaatst wordt van een kleine tot grote of tot super snel waar je mee geassocieerd wordt

Hier wat complete plaatjes:

Bekijk bijlage 42164

Bekijk bijlage 42165

Bekijk bijlage 42162

Bekijk bijlage 42163

Ja het liet zich natuurlijk ook niet moeilijk raden dat ik gevallen ben voor een Leon wat ik betreffende styling en zeker in deze kleur een super auto vindt maar dat blijft altijd persoonlijk natuurlijk :D


Is dit hem?

Kenteken: GH772X
Dealernaam: Huiskes-Kokkeler
Dealerplaats: Hengelo
Telefoonnummer: 074-2554141

€ 28.445,00*
Ik heb interesse in deze auto
 
Gefeliciteerd , mooi man . Deze wagen zal snel echt helemaal van jou zijn . Denk dat we je niet meer in de LED-topics terugvinden , wel tof en gezellig dat je hier blijft .
 

Taffy

Forumguru
@s-line blijft tenslotte ook rondhangen met z'n ..........:D;)
Ik blijf hier vooral hangen voor de gezelligheid,en het gemak waarmee ik jullie op de kast krijg! Dit heb ik op nog op geen ander forum mee gemaakt! Maar niet zo zeer meer voor de Skoda's hoor!:deuk:[/QUOTE]

Maar dat weten wij wel hoor..... :jaja:
En wordt ook wel op waarde geschat hoor , door de meeste dan toch denk ik ;)
 

Antera

Donateur
Zoals gezegt heel veel plezier ermee en laat ze maar lullen als jij er blij mee bent dan is de rest niet belangrijk :D
 

andrehj

Forumguru
Geweldig alle reacties hier :deuk: Het is dus inderdaad een Seat Leon 1.4 TSI ACT FR Dynamic geworden.
Ja het liet zich natuurlijk ook niet moeilijk raden dat ik gevallen ben voor een Leon wat ik betreffende styling en zeker in deze kleur een super auto vindt maar dat blijft altijd persoonlijk natuurlijk
Zeer mooie auto inderdaad, maar behoor jij nog wel tot de doelgroep? Bij zo'n auto denk je toch al snel aan iemand die half zo oud is als jij (of ik :D) met een petje achterstevoren op z'n hoofd...
 

andrehj

Forumguru
@s-line: Dat zit standaard op de 1.4TSI tegenwoordig. Zelfs bij de O3 en S3 is dat nu standaard op modeljaar 2016
En het is softwarematig uit te schakelen hoor die cilinderafschakeling :D
Is die afschakeling zo slecht dan? Ik ben wel benieuwd of die 2-cylinder stand nog werkt als je bijvoorbeeld met 100 km/h op de spitsstrook (A50 Arnhem - Apeldoorn) met de stroom mee aan het cruisen bent. Dan zou dat best wel een besparing op kunnen leveren. Ben benieuwd naar je ervaringen!
 

Joske

Forumguru
Is die afschakeling zo slecht dan? Ik ben wel benieuwd of die 2-cylinder stand nog werkt als je bijvoorbeeld met 100 km/h op de spitsstrook (A50 Arnhem - Apeldoorn) met de stroom mee aan het cruisen bent. Dan zou dat best wel een besparing op kunnen leveren. Ben benieuwd naar je ervaringen!
Vooral in de stad werkt dit goed heb ik mogen ondervinden op een golf 7..
 

Cordoba

Forumguru
Is die afschakeling zo slecht dan? Ik ben wel benieuwd of die 2-cylinder stand nog werkt als je bijvoorbeeld met 100 km/h op de spitsstrook (A50 Arnhem - Apeldoorn) met de stroom mee aan het cruisen bent. Dan zou dat best wel een besparing op kunnen leveren. Ben benieuwd naar je ervaringen!

Ik ken een generatie-genoot en die is er heel tevreden over en heeft er ondertussen volgens mij ruim 80.000 km opzitten. Die rijdt dagelijks van Veldhoven naar Venlo en terug, en regelmatig nog wat extra km's.
 
Bovenaan Onderaan