Erik´s Rode Duivel de Seat Leon 1.4 TSI ACT FR Dynamic

Welke auto heeft Erik gekozen?

• Skoda Octavia 3

Stemmen: 7 15,9%
  • Audi A3

Stemmen: 1 2,3%
  • Mercedes A klasse

• Seat Leon

Stemmen: 27 61,4%
  • Peugeot 308

Stemmen: 0 0,0%
  • Volkswagen Golf 7

• Skoda Superb 3 Hatchback

Stemmen: 6 13,6%
  • BMW 1 serie

• Totaal aantal stemmers
    44
  • Opiniepeiling gesloten .

Waalko Kramer

Forumguru
Vandaag is de spreekwoordelijke kogel door de kerk gegaan en over 14 dagen staat er een rode ............. op de oprit.
De punten heb ik nog niet ingevuld dus ik ben benieuwd waar jullie op gokken waar mijn keuze op gevallen is.
De kleur is rood :D Man wat een gave kleur vind ik dat toch tussen al het grijs, zilver en zwart

Bekijk bijlage 42117

Met een racy stuurtje :D

Bekijk bijlage 42118

Verder vele opties zoals:
Een panorama dak
Adaptieve schokbrekers
Standaard 18" velgen
Rijbaan assistentie
Een hoop led zowel interieur als exterieur
Dubbele uitlaat
Alcantara bekleding
Adaptieve cruise control
Reservewiel
Bass eenheid
Extra getint glas achter

Oh ja en een motor natuurlijk en geen trappers :D

Over 14 dagen meer natuurlijk :D

Super hoor zo'n Seat Leon (st) FR connect.

Standaard 4 jaar garantie en een sportieve look. Geen saaie/duffe ŠKODA imago meer. Proficiat.....

ertromp

Forumguru
Geweldig alle reacties hier :deuk: Het is dus inderdaad een Seat Leon 1.4 TSI ACT FR Dynamic geworden.
@s-line was natuurlijk super snel met zijn conclusie aan de hand van de dorpel foto dat het de Leon is. Knap gezien :thumbsup: :thumbsup: Mijn vrouw vroeg gelijk wat is dat voor een dorpel fetisjist die kerel? :deuk:

Nogmaals bedankt voor jullie belangstelling ik vond het wel geinig om te zien waar je in geplaatst wordt van een kleine tot grote of tot super snel waar je mee geassocieerd wordt

Hier wat complete plaatjes:

IMG_4761.jpg

IMG_4830.jpg

IMG_4706.jpg

IMG_4756.jpg

Ja het liet zich natuurlijk ook niet moeilijk raden dat ik gevallen ben voor een Leon wat ik betreffende styling en zeker in deze kleur een super auto vindt maar dat blijft altijd persoonlijk natuurlijk :D

EdK

Forumguru
Tsja het Seat forum zal je met open armen ontvangen met je VCDS kennis..
En ja we gaan je hier missen, maar ach alles went dus hier komen we ook wel weer overheen...

Het doet pijn, maar evengoed van harte gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst...
enne die vrouw van je heeft een aardige mensenkennis moet ik zeggen dorpelfetisch

Bovenaan Onderaan