Wie heeft de Karoq besteld en wat is je uitvoering?

ACC met TJA kan wel zelf weer wegrijden, maar als je te lang stilstaat en deactiveerd is hoef je alleen maar het pookje naar je toe te halen en hij begint weer op de ACC.

Dat had ik in die tijdelijke Mazda dus. Was wel geinig. Ik ging dan eigenwijs opzij zitten kijken naar andere bestuurders.
 

Beauri

Forumguru
Bericht gehad dat Crew Protect Assist enkel nog leverbaar was icm plofzakken achter, hier zat ik niet
op te wachten en heb dan ook Crew Protect Assist laten vervallen.
Zoals al eerder vermeld wilde ik eigenlijk toch wel de electrische voorruitverwarming, maar weer
niet de stoelverwarming....... lang over getwijfeld en gisteren toch maar bijbesteld, al vind ik
die koppelaanbiedingen niet echt iets waar ik vrolijk van kan worden.

Dit zou hem dan uiteindelijk moeten gaan worden:

Skoda Karoq 1.5 TSI Greentech Ambition Business

Opties:

- Stoelbekleding half-leder / half -stof (zwart)
- Metallic lak: Velvet Red
- Lichtmetalen velgen 17"Triton met banden(ja ja) 215/55 R17
- Achteruitrijcamera
- Electrische voorruitverwarming
- DAB+ digitale radio ontvangst
- Reservewiel (tijdelijk, ruimtebesparend)
- Travel Assist
- MaxiDOT kleurendisplay
- VarioFlex achterstoelen
- Wielkasten voorzien van kunststof bescherming
- Verwarmbare voorstoelen

Extra's:

- 2 + 2 jaar Garantie 100.000 km
- Afleverpakket Basis
- Dubbelzijdige kofferbakmat

Nu nog 5 maanden geduld opbrengen......... zijn daar medicijnen voor?:nailbiting:
 

XanderVR

Actief lid
Volgens mij had ik mijn configuratie ook al in het meet&greet gezet :)

Anyways, mijn configuratie :)

Skoda Karoq, 1.5 TSI Greentech Style Business

Opties:
  • Lava Blue Metallic lak
  • Travel Pakket Pro
    • Adaptive Cruise Control
    • Blind Spot Detection & Lane Assist
    • Grootlicht Assistent
    • Travel Assist
  • Virtual Cockpit
  • Wegklapbare trekhaak
  • Sunset (getint glas achter)
  • Electrische kofferklep

Ik kan haast niet wachten tot 1 juli :nono:
 

Marto

Nieuw lid
Hi all,

17 januari heb ik mijn Karoq Sportline Business besteld.
Hij wordt geleverd met een 1.6 TDI in Black Magic metallic lak.
De standaard banden worden geleverd, dit zijn de 18 inch Mytikas black velgen.

Als opties heb ik:



Comfort pakket

Adaptive Cruise Control (t/m 160km per uur)

Blind Spot Detection & Lane Assist

Grootlicht assistent

Travel Assist

Traffic Jam Assist en Emergency Assist

Verwarmbare voorruit

Verwarmbare stoelen vóór


Functie pakket

230V socket inclusief 2x USB aansluiting

Canton Sound System met 9 luidsprekers, subwoofer en digitale equalizer

Elektrisch te openen en sluiten achterklep

Reservewiel, tijdelijk en ruimtebesparend (thuiskomer) voor Canton Sound System


Navigatie Plus pakket

Bluetooth telefoonvoorbereiding met WLAN, rSAP/LTE en Phonebox met draadloos opladen

Navigatie-, radio- en multimediasysteem 'Columbus’ met 9,2" touchscreen inclusief Navigatiekaart West-Europa,

gratis1 updates van de navigatiekaartsoftware, DVD-speler, harde schijf, voice control en Infotainment Online2

ŠKODA Media Command


Als ik de dealer, Van Udenhout, mag geloven is de levertijd 8 tot 10 weken. Dit zou betekenen dat ik de auto in maart 2019 al op zou mogen halen. In de lijst heb ik nog weinig Sportline uitvoeringen zien staan, maar ze zijn dan ook pas dit jaar leverbaar. Zodra ik de auto heb zal ik enkele foto's online plempen :yeehaa:
 

Beauri

Forumguru
is de levertijd 8 tot 10 weken. Dit zou betekenen dat ik de auto in maart 2019 al op zou mogen halen.

Voordringer;)

Mooi lijstje, had ook graag Blind Spot Detection & Lane Assist gehad, al had ik denk
ik wel voldoende aan enkel de Blind Spot Detection gehad, erg fijne optie lijkt mij dat:thumbsup:

Fijn om te lezen dat hij al zo vroeg leverbaar is, wil zelf ook graag de zwarte rand om
de grille en die is volgens mijn verkoopadviseur nog niet te bestellen omdat de Sportline
nog niet geleverd kan worden, maar als dat al in maart is...... ja dan kan ik misschien
ook de mijne af dealer al krijgen met die zwarte rand, al blijft het even afwachten wat
voor prijskaartje ze daar aan gaan hangen.

Ben benieuwd naar de plempers als het zover is:jaja:
 

Beauri

Forumguru
Nooit iemand op zijn trouwe blauwe ogen beloven......:pardon:
Iemand geloven mag natuurlijk best, maar boek dan ook meteen een cursus "omgaan met teleurstellingen".
En hou rekening met de kans dat juist die cursus wordt afgelast... :D

Heb ook zo mijn bedenkingen, maar er is geen 1.5 TSI in het geding en dat schijnt
de grootste boosdoener in de lange levertijden te zijn.

Gun het wel van harte, maar adviseer om al vast een grote doos met Tissues klaar
te zetten:D baat het niet, schaden zal het ook niet.
 

Marto

Nieuw lid
Heb ook zo mijn bedenkingen, maar er is geen 1.5 TSI in het geding en dat schijnt
de grootste boosdoener in de lange levertijden te zijn.

Gun het wel van harte, maar adviseer om al vast een grote doos met Tissues klaar
te zetten:D baat het niet, schaden zal het ook niet.

Ik heb van de dealer begrepen dat daar inderdaad het leverprobleem ligt. De 1.5 TSI is zo populair dat 'ie een beetje ten onder gaat aan zijn eigen succes. De diesels, en dan zeker de minst krachtige variant, hebben dat probleem niet.

Ik reken op mei, dan kan het alleen maar meevallen. Hoop ik :laugh:
 

Marto

Nieuw lid
Ik lees op het forum overigens over de skoda dokter(?) Ik heb het goede topic omtrent ervaringen hiermee nog niet gevonden en eigenlijk ook nog niet naar gezocht. Het is voor mij zeker een optie om de, in mijn optiek, enigzins tamme motor een boostje te geven.
 

Marto

Nieuw lid
Ik reken op mei, dan kan het alleen maar meevallen. Hoop ik :laugh:


Zojuist toch maar even de dealer gebeld; ik kon het niet laten. Productieweek is week 16. Aflevering zou in week 18 plaats moeten vinden... niet echt een teleurstelling aangezien ik zelf op mei rekende, maar toch hoop je op iets eerder :dankje:

De dealer vermeldde wel direct dat het hier de diesel betreft en dat die over het algemeen wel sneller geleverd worden (ik vroeg er niet om).

Afwachten maar!!:banghead:
 
Bovenaan Onderaan