Wie heeft de Karoq besteld en wat is je uitvoering?

Topic in 'Karoq' gestart door Gewoonmich70, 16-12-2017.

1. Witte Yeti

Witte Yeti Actief lid

2. Beauri

Beauri Senior Member Donateur

@Witte Yeti weet zeker dat je je hulp goed bedoeld, maar hij heeft de 1.6 TDi besteld:jaja:

3. Marto

Marto Nieuw lid

Zojuist toch maar even de dealer gebeld; ik kon het niet laten. Productieweek is week 16. Aflevering zou in week 18 plaats moeten vinden... niet echt een teleurstelling aangezien ik zelf op mei rekende, maar toch hoop je op iets eerder :dankje:

De dealer vermeldde wel direct dat het hier de diesel betreft en dat die over het algemeen wel sneller geleverd worden (ik vroeg er niet om).

Afwachten maar!!:banghead:

4. Frenkie

Frenkie Senior Member

Ik ben momenteel ook aan het orienteren naar een Karoq. Wat is het exacte nut van deze optie? Wat doet het eigenlijk? Kan er weinig over vinden.

5. BramBam

BramBam Forumguru Donateur

Personalisatie maakt het mogelijk een groot aantal instellingen (o.a. instellingen elektrische stoel, buitenspiegels, radio, hulpsystemen, (sfeer)verlichting, climatronic, etc.) te koppelen aan een gebruikersprofiel. Een gebruikersprofiel kan je weer koppelen aan een sleutel.

6. Frenkie

Frenkie Senior Member

Ok. Ik dacht dat alleen de stoel kon. Andere settings is natuurlijk ook wel handig, prijs is verwaarloosbaar.

7. Hallo allemaal.. besteld een Karoq 1.6TDI DSG Sportline Race Blue
    Opties:
    Panoramadak
    Comfort pakket
    Functie pakket
    Navigatie plus pakket

Jrtt vindt dit leuk.
  8. De Stip

De Stip Nieuw lid

Het schrikt me toch wel een beetje af hoor, die lange levertijden. Wij willen namelijk prive een Karoq Sportline 1.5TSI DSG gaan bestellen...... :sterretjes:

9. wakkie

wakkie Lid Donateur

Gewoon doen! Hoe langer je moet wachten hoe nieuwer de auto:maakmegek: Voordat je het weet heb je hem.

Corné de Kluijver vindt dit leuk.

Deel deze pagina