Wie heeft de Karoq besteld en wat is je uitvoering?

Gewoonmich70

Nieuw lid
Ben benieuwd of er al een Karoq besteld is in deze groep? Heb zelf een offerte laten maken en deze nu aangeboden bij leasemaatschappij. Ben benieuwd of het in mijn budget past. Vermoed dat het moet lukken. Als dat zo is, ga ik hem zeker bestellen. Vind het in deze klasse de meest complete SUV.
 
Laatst bewerkt:

BramBam

Forumguru
Heb zeker interesse en hij past in mijn leasebudget. Was gisteren bij de plaatselijke Skoda dealer. Volgende week worden de showroom en demo-auto's geleverd. Hij gaf tevens aan dat snel bestellen wel wenselijk was. Hij heeft samen met een vestiging in andere plaats, maar 40 produktieplaatsen voor 2018. Hij gaf ook aan dat Pon voor de Kodiaq, voor 2018, 500 extra produktieplaatsen heeft gekregen om de lange wachttijden enigszins in te korten.
 

BramBam

Forumguru
Dat zou ik als dealer altijd zeggen, maar zeker tegen het eind van het jaar, als het erom gaat spannen wat betreft het totaal aantal verkochte auto's dit jaar...

Had hem net daarvoor verteld dat de auto toch niet bij hem besteld zou worden, omdat ik geen vrije dealerkeuze heb (gelukkig wel voor onderhoud). Hij had dus geen reden om een ***verhaal op te hangen.
 

Klaasje

Forumguru
en ik zie belachelijk hoge leaseprijzen. De Kodiaq is zelfs goedkoper als ik calculatie laat uitvoeren
 

dirkie996

Forumguru
Ik hoorde zondag, laatstleden, bij 'n opendeurweekend van m'n dealer, dat bij nu bestellen, levering pas in juni'18 zal geschieden.( België)
 

MartinSkoda

Nieuw lid
Pak de handschoen maar op. Mijn eerste bericht hier.
Aangevraagd als auto van de zaak:
Skoda Karoq Style Business 1.5 DSG

Mijn dealer berichtte dat vrijwel alle Karogs zijn gekocht door Skoda Lease en dat er heel weinig beschikbaar komen.
 

Japanese Power

Donateur
Topic kan wel op slot, als toch niemand de vraag van het onderwerp gaat beantwoorden...
Hohoho, 29-12 ga ik met een serieuze gegadigde maat van me een proefrit/lease-offerte maken.
Eventjes geduld, de prijzen zijn net bekend en de demo's worden komende week verdeeld...
Dit topic gaat zichzelf wel vullen.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Adrie123

Nieuw lid
Heb een Karoq besteld. Prijs was erg hoog en nauwelijks korting op de adviesprijs. Dealer mocht max. 1% korting geven op complete auto en 7% op accessoires. Dit komt in praktijk op zelfde neer omdat deze ook duurder zijn dan accessoires in pakket. Skoda verwacht veel vraag en geeft dus zo goed als geen korting.
 

Dixon

Actief lid
Heb een Karoq besteld. Prijs was erg hoog en nauwelijks korting op de adviesprijs. Dealer mocht max. 1% korting geven op complete auto en 7% op accessoires. Dit komt in praktijk op zelfde neer omdat deze ook duurder zijn dan accessoires in pakket. Skoda verwacht veel vraag en geeft dus zo goed als geen korting.

Welke uitvoering? Op een business is de FOAK 0% korting, dealer heeft altijd wel een beetje marge. Op de "reguliere" Karoq zit 4% FOAK korting.
 

B.Stuurder

Forumguru
en ik zie belachelijk hoge leaseprijzen. De Kodiaq is zelfs goedkoper als ik calculatie laat uitvoeren
Dat is vreemd, waarom zou dat zijn? De enige reden die ik kan bedenken is, dat de LM verwachten dat de inruil op een Kodiaq beter zal zijn dan op een Karoq na de looptijd.
 

Adrie123

Nieuw lid
Prijzen van de Kodiaq gaan ook flink omhoog per 1-1-2018 en effectief al nu, want als je nu besteld moet je toch de 2018 prijs gaan betalen omdat hij dit jaar en misschien zelfs ook niet in 2018 zal worden gemaakt. Worst case betaal je dan de 2019 prijs.
 

Adrie123

Nieuw lid
Ik heb uiteindelijk ambition style besteld met diverse opties business. Korting op business style was 1%. Levertijd zou maart 2018 worden. Ben benieuwd of die wordt gehaald.
 

hemi24

Forumguru
1%, serieus?!?

Geef dan gewoon geen korting; die éne procent is nog minder dan de afronding naar het dichtstbijzijnde, onderliggenden 500 euro...

:pieker:

Als je dan toch een jaar moet wachten, kun je tegen die tijd voordeliger een "Jahreswagen" uit Duitsland halen...
 
Bovenaan Onderaan