Mijn conclusie blijft hetzelfde, de combi's zijn over het algemeen erg lelijk. Een paar voorbeelden die voorbij kwamen: Volvo V70, Mercedes, Audi A4, VW Golf, Ford Focus en een Fiat waar ik het type niet van weet. Dit zijn een paar voorbeelden en op plek 1 komt dan Mercedes, dat zijn in combi gewoon lijkwagens, echt heel erg. Ik kwam vandaag ook ene Race Blue O3 HB tegen en ik vind die heel mooi, maar wat staat dat ding toch belachelijk hoog op z'n poten zeg, nog erger dan standaard de O2.Bij de O2 vond ik de sedan meer geslaagd dan de huidige O3 sedan.
stel je voor dat we allemaal op hetzelfde type vrouw zouden vallen.. zouden er veel ongelukkig zijn hoor! (vrouwen dan éGelukkig smaken verschillen
)
)Alleen maar kiezen voor zwart? Pas laat (kortgeleden) besteld?
Ik heb juist een paar weken terug de kleur nog aangepast van bruin naar zwart!
De Octavia is er ook alleen maar als Hatchback of Combi.., niets aan veranderd dus. Maar feit blijft dat de Octavia Hatchback op een Sedan lijkt.Is mij iets ontgaan de afgelopen paar jaar? Ik dacht dat de Octavia alleen maar als hatchback of combi geleverd was? Maar ik lees hier veel berichten over een Sedan-uitvoering.