Welke is mooier?

Welke vind je mooier?

  • Hatchback

    Stemmen: 42 21,5%
  • Combi

    Stemmen: 153 78,5%

  • Totaal aantal stemmers
    195

henriz

Forumguru
Nog een poll.
Er zijn natuurlijk heel praktische redenen om voor een hatchback enerzijds of combi anderzijds te kiezen. De hatchback is goedkoper, de combi heeft meer bagageruimte.
Maar alle praktische zaken helemaal terzijde geschoven, wanneer je puur kijkt naar het plaatje. Welke vind je mooier?


Skoda_Octavia_III_2013_nova_oficialni_prvni_prezentace_02_800_600.jpg

2013-skoda-octavia-wagon-3.jpg
 
Combi natuurlijk, praktisch en mooier.
Wij hebben zelf ook een combi brilliant silver in bestelling, als het goed is volgende week levering!
 

Thorgal

Forumguru
Heb al jaren een combi, of sports wagon of variant of hoe de specifieke merken ze ook noemen.
Niet omdat ik de ruimte aan de bovenkant nodig heb maar ik vind het gewoon mooier
 

CharlesTucker

Forumguru
Combi, zonder twijfel. Ik heb nooit uitgezocht of ie inderdaad praktischer is dan de HB, maar persoonlijk vind ik een combi gewoon mooier. Dit geldt niet alleen voor Skoda, maar ook voor de meeste andere merken en types. De enige uitzondering die ik zo gauw kan bedenken is de Citroen C5, daar vind ik de combi (of hoe ze hem daar ook noemen) een gedrocht.
 

blokart

Senior Member
Hatchback....olie op het vuur: ik vind de combi echt zo'n vertegenwoordiger bak. Daarbij duurder voor weinig meer, sterker nog bij de O2 meer geluid in de auto en meer last van cuppen van banden.
Gelukkig heb ik een vRS combi met performance pack besteld incl. sound generator dan komt het nepgeluid van de voorkant ;) Helaas geen vertegenwoordiger, zal dus een andere baan moeten zoeken of auto?
 

dirkkroneman

Forumguru
Ook de hatchback :) Combi zie je al zo veel, maar ik vind het ook gewoon een stuk mooier. Idd zoals BcB zegt: meer uitstraling, chique.
 
Bovenaan Onderaan