Verslag en Foto's Skoda forum meeting september 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spector

Forumguru
Was erg gezellig in Spijkenisse. Jammer dat ik er niet heel de dag bij kon zijn, maar blij dat ik me bij Vepreda bij de groep kon voegen. Mooie foto's ook!!

Cordoba

Forumguru
Ik heb net even de foto's bekeken die al gepost zijn, ik hoop morgen tijd te hebben om mijn plaatjes toe te voegen. Iedereen bedankt voor de gezelligheid. :xyxthumbs:

piair1982

Forumguru
Jammer dat de kwaliteit van de foto's zo omlaag geschroefd wordt...

Als je inzoomt krijg je ministeck ;)

Mooie foto's dat zeker!

djmshell

Senior Member
hier nog een aantal pics van mij Het zijn er niet veel ;)

Deze Jongen dacht zijn DSLR bij te hebben.... NOT.:(
gelukkig heb ik altijd een simpele compact camera in de auto liggen. :) maar je ziet het verschil wel.....

DSCN0353.jpg
DSCN0354.jpg
DSCN0355.jpg
DSCN0356.jpg
DSCN0357.jpg

djmshell

Senior Member
DSCN0358.jpg
DSCN0037.jpg

Tevens een paar kiekjes wan de nieuwste watersport rage Fly boarding wat ze aan het doen waren bij de 2 de stop de oude tol waar we heerlijk van de pannekoeken hebben gegeten....Oooh nee euhmmm dat laatste klopt niet :shocked::tongue:
DSCN0359.jpg
DSCN0360.jpg
DSCN0361.jpg

Rolle

Senior Member
@ Hetzer. Bedankt voor de organisatie (nog maar eens) Je slaagt er steeds weer in om er een leuke dag van te maken.
Ook de medeorganisatoren en natuurlijk alle deelnemers gefeliciteerd om er weer een topevenement van te maken.

Ik zou deze gelegenheid ook willen aangrijpen om MVW1988 te nomineren voor een lintje (als deze nog toegewezen kunnen worden tenminste) als erkenning voor de vrijwillige en en onbaatzuchtige inzet bij het uitlezen en aanpassen van de auto's.

Op naar een volgende meeting.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan