Verslag en Foto's Skoda forum meeting september 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kensel

Forumguru
Hierbij de foto's vanaf mijn zijde (excuses dat sommige foto's vaag/wazig zijn, kwam er zojuist achter dat de lens niet geheel schoon was).

DSCN2083.JPG
DSCN2084.JPG
DSCN2085.JPG
DSCN2088.JPG
 

Blacky

Forumguru
Ook namens mij bedankt voor de leuke dag, de organisatie en dat de dealers dit ook medemogelijk gemaakt hebben. Op naar een zonnige meeting nr.11
 

Kensel

Forumguru
En de laatste drie..
DSCN2115.JPG
DSCN2122.JPG
DSCN2123.JPG
Wat een beesten zijn dat zeg..

Ik vond het een zeer geslaagde meeting en wat mij betreft: op naar nummer 11! :cool: Nogmaals bedankt aan de organisatoren, de dealers,
MVW1988 voor de aanpassingen en natuurlijk alle deelnemers! Het was een topdag!
 
Wow, this is how it's done :xyxthumbs:

Ziet eruit als een hele geslaagde meeting, jammer dat ik er niet bij kon zijn.
Het zonnetje speelde mee dus die hadden jullie alvast in the pocket :)

Gave piccies ook, zo kunnen de thuisblijvers zich een goed beeld vormen van hetgeen ze gemist hebben.
Next time I hope to join the party!

Ow ja, op een van de piccies lijkt het alsof deze RS een wielbout mist? :crazy:
Of ontbreekt slechts het boutkapje?
Ik hoop toch het laatste...


RS zonder wieldopje.jpg
 

LT83

Forumguru
Ziet eruit als een geslaagde meeting. Leuke foto's! Volgende keer probeer ik er zeker bij te zijn, voorkeur midden-Nederland ;)
De Octavia WRX is overigens een plaatje!!!! Is deze toevallig niet te koop ;)
 

Noord26

Forumguru
@ Cyberbob: ik denk dat je een slotbout ziet, om diefstal te voorkomen?

Begin er van te balen dat ik gisteren er niet bij kon zijn. Sfeer ziet er prima uit. Had overigens niets anders verwacht..
 

EdK

Forumguru
Mis toch nog een fotoserie van jullie allen !
Namelijk die van de dikke rij met skoda''s bij de wasstraat na jullie terreinrijden.

voor ressie laten de foto''s zien dat jullie een geslaagde dag hebben gehad !?
 

Cordoba

Forumguru
Mijn foto's bij Broersen, dus voor vertrek, let op de schone auto's, dit zie je gedurende de rit veranderen:
PICT2385.jpg PICT2386.jpg PICT2387.jpg PICT2388.jpg PICT2389.jpg
 

Cordoba

Forumguru
Onderweg naar fotolocatie 1: (ik was de achterste auto, om zo het overzicht te houden en in de gaten te houden of we geen deelnemers zouden 'verliezen')
PICT2394.JPG PICT2395.jpg PICT2396.jpg PICT2398.jpg
 

BaSsDruM

Senior Member
Ik vond het gisteren zeker een zeer geslaagde meeting, alleen weet ik nog steeds niet welke gezichten bij welke forumnamen horen omdat ik later aanhaakte bij de groep :)
Hetzer, RS Nick, Spector, Johan RS weet ik inmiddels, de rest heb ik niet helemaal mee gekregen of ben ik geloof ik weer vergeten...
Iemand die wat (forum)namen bij de foto's (met auto's en/of gezichten) kan photoshoppen? ;)
 

Cordoba

Forumguru
Foto's onderweg naar gepland fotomoment2 (de Oude Tol in Oud-Beijerland), waar de auto's langzamerhand onder de bagger komen, doordat op enkele plekken cm's natte dikke modder op de weg lag. Let ook op de mooie uitzichten, en de mooie luchten.
PICT2406.jpg PICT2407.jpg PICT2408.jpg PICT2409.jpg PICT2410.jpg
 

Cordoba

Forumguru
PICT2412.jpg PICT2413.jpg
Foto tijdens de alternatieve 'foodstop': PICT2414.jpg
 

Bijlagen

  • PICT2410.jpg
    PICT2410.jpg
    48,7 KB · Weergaven: 143
  • PICT2411.jpg
    PICT2411.jpg
    239,3 KB · Weergaven: 145

darkprojectx

Forumguru
Het was een erg leuke dag!
Helaas kon ik er niet echt 100% van genieten aangezien ik 5x bijna omgekieperd was door de griep, vandaar dat ik jullie het handjes schudden zoveel mogelijk bespaard heb.
Tikkie jammer dat mn auto bij de eerste locatie net achteruit een gootje in rolde waardoor ik nu een stuk geel betonblok in mn achterbumper heb zitten.
Maar dat heeft verder mijn dagje niet verpest, ik heb me prima vermaakt!
Volgens mij was alleen het aardappelrooi seizoen niet ingecalculeerd :grin:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan