Verslag en Foto's Skoda forum meeting september 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.

RS Nick

Nieuw lid
Jah ik ben nu al een paar keer bezig geweest om de foto's erop te zetten maar hij wil het niet laden iemand tips??
 

Cordoba

Forumguru
@Nick: wat is het probleem, foto's of filmpjes?
Foto's kun je maximaal 4 of 5 in één post plaatsen, dus moet je een nieuwe post maken voor de volgende. Filmpjes is dacht ik het maximum één per post.
 

M1K3RsZ

Actief lid
Jah ik ben nu al een paar keer bezig geweest om de foto's erop te zetten maar hij wil het niet laden iemand tips??

Gooi ze anders ergens online op een servertje en post hier een login & Password.
Hoef je ze ook niet te bewerken en te verkleinen ( filmpjes ) ;)
 

Cordoba

Forumguru
Filmpjes kun je ook zoals hierboven al door enkele mensen is gedaan: uploaden naar YouTube en dan hier het linkje plaatsen.
 

RefleCs

Forumguru
Ik mis de filmpjes van RS nick nog. Die zou ik ook graag in origineel formaat willen hebben indien mogelijk!
 

M1K3RsZ

Actief lid
Heel erg jammer dat de filmpjes er nog steeds niet zijn van Rs Nick!!

ik vroeg het hem nog op de dag zelf! of hij het nog online ging posten , en toen zei hij voor de grap "nee ik wis het altijd nadat ik wat heb opgenomen"
Nou volgens mij heeft hij dit ook daadwerkelijk gedaan!!!!
 

Cordoba

Forumguru
Bij één van de shoots gaf ie op een gegeven moment wel even aan dat ie was vergeten om de camera aan te zetten, maar volgens mij was dit maar voor een kort stukje, of zelfs voor vertrek vanaf een tussenstop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan