Verslag en Foto's Skoda forum meeting september 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.

djmshell

Senior Member
daar we elkaar tegen 11:00 zullen treffen voor de skodaforum meeting dacht ik gauw nog even een topic starten zodat de kiekjes die geschoten worden ook gepost kunnen worden in dit verzamel topic:)

Eerste plaatje vanmorgen 7:00 auto flink onder de regendruppels. wordt weer waterdruppels wegpoetsen :)
20120727_160914[1].jpg
 

Sportline

Senior Member
Veel plezier allemaal, volgend jaar ben ik er wel bij met een aantal veranderingen aan mijn Fabia...
 

djmshell

Senior Member
Geweldig gezellige dag gehad... Gelijk gezichten bij de forumnamen.. En alles prima geregeld... voor mijn eerste meeting (en hopelijk niet de laatste) een zeer geslaagde dag.....

Kom maar op met al die fotos :)
20120929_114458.jpg
20120929_121402.jpg
 

Fabia

† In Memoriam
Die patatzaak had de middag van z'n leven, een hele zaak vol hongerige SF leden.
 

M1K3RsZ

Actief lid
Het was een GEWELDIGE dag vandaag!!!
Echt heel leuk hoe alles verlopen is en hoe goed het georganiseerd was!!
Jammer dat de ene Brasserie aan de waterkant niet ingesteld was op 40 Hongerige en dorstige SF-ers !!!
Heb net trouwens nog even contact gehad met de Snackbar en die kon me vertellen dat ze de rest van de week dicht zijn!! aangezien ze de week omzet al gedraaid hadden :)

Mensen tot volgend jaar !! en we spreken elkaar wel op t Forum.

Mike & Suzanna
 

djmshell

Senior Member
@ M1K3RsZ : vergeet geen schuursponsje te halen om je koffer eens mee te poetsen.......:tongue:

ennuh TIP. Doe ff pm naar Steve van het forum die heeft een detailing bedrijf die weet vast ook wel raad hoe je het een en ander makkelijk schoon kunt krijgen. :)
 

Hetzer

Forumguru
Ja weer een fantastische dag !!!,
Nomaals mijn dank aan Hans Broersen van Broersen auto's in Numansdorp, en aan het team van Vepreda in Spijkenisse het ontvangst was hartverwarmend.
Hier wat van mijn foto's

o752dz.jpg
rcj12g.jpg
adkmbr.jpg
aelkza.jpg
 

SergeH

Lid
Hoi SF-ers,

Het was een hele fijne en leuke dag. Het was dan wel een eindje vanuit België maar zeker en vast de moeite waard. Jullie Nederlanders waren stuk voor stuk sympathieke en vriendelijke mensen (waarschijnlijk omdat jullie dan ook Skoda Drivers zijn, hehe).

Ook de dealers wil ik bedanken voor de goeie ontvangst. De koffie en het lekkere gebakje zoals jullie het noemen waren heel lekker. Dan ook nog een DIKKE DIKKE MERCI voor MARCO, bedankt voor wat je gedaan hebt en je tijd er hebt voor genomen. Mijn excuses dan voor diegene die na mij kwamen ;).

In elk geval was het zeker en vast voor herhaling vatbaar.

Vriendelijke Groeten vanuit België,

Serge, Marie en onze "SF.NL Mascotte :uitlachen: DIESEL"
 

Tones

Actief lid
De familie Tones heeft er ook van genoten en bedankt de organisatie :xyxthumbs: en de dealers Broersen auto's in Numansdorp en Vepreda in Spijkenisse :xyxthumbs: Het was een mooie route en volgend jaar zijn we er weer bij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan