Verslag en Foto's Skoda forum meeting september 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.

RefleCs

Forumguru
Helaas is de aanpassing aan mijn auto niet de juiste geweest. I.p.v. Comming Home is nu 1 deur open bij indrukken van de AB en bij 2e keer drukken de rest open :( Even kijken wie me wanneer kan helpen om dat weer ongedaan te laten maken want dit is niet praktisch met boodschappen en kinderen.

Fabia

† In Memoriam
Hetzer, Cordoba en uiteraard de beide Skoda dealers nog van harte bedankt voor weer een gezellige SF meeting. Hetzer had een semi rally parcours voor ons uitgezet. Dus iedereen kan weer zijn Skoda gaan wassen.

Kensel

Forumguru
Het was een zeer geslaagde dag! Voor mij een eerste, maar ook zeker niet de laatste meeting.
Thanks 2 all en natuurlijk de dealers! :)

Morgen even de foto's uitzoeken en ergens op internet zetten. Deze volgen nog!

Sjezus wat ben ik suf geweest. Ik ben vanaf begin af aan in de veronderstelling dat de meeting op zondag was.
Kom ik net terug uit venlo (floriade) en check de laatste postings voor de dag van morgen, zie ik tot mijn verbazing dat het vandaag was.
Hier baal ik van:icon_smile_dead: Het is gelukkig voor de aanwezigen wel een leuke dag geweest zo te zien.
Excuses aan de organisatoren, maar ja iemand had nu wel een extra gebakje.

Volgende keer zal ik beter bij de les zijn.

gr. Stefan

Maarten

Forumguru
Leuk om te zien dat het een top dag is geweest! Helaas kon ik er niet bij zijn, maar toch dank aan de organisatie!

M1K3RsZ

Actief lid
@ M1K3RsZ : vergeet geen schuursponsje te halen om je koffer eens mee te poetsen.......:tongue:

ennuh TIP. Doe ff pm naar Steve van het forum die heeft een detailing bedrijf die weet vast ook wel raad hoe je het een en ander makkelijk schoon kunt krijgen. :)

Hey ja das een goeie , ga nu eerst zorgen dat me gehele bumperkit erop komt!!! daarna gaan we aan de detaillering werken ;)
En zodra hij weer helemaal gefixxed is zal ik de pics posten!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan