Verslag en Foto's Skoda forum meeting september 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cordoba

Forumguru
@Darkprojectx: jammer dat je je lichamelijk niet helemaal happy was, ik had je graag even gesproken, over bijvoorbeeld je ervaringen met de nieuwe logo's, maar heb me nu beperkt met foto's van je auto, en de andere Faab met de oorspronkelijke logo's. Overigens het aardappelrooien e.d. hadden we niet echt rekening mee gehouden, waar we wel een beetje bang voor waren, was grote drukte bij de veerpont naar 'Tiengemeten': bij het voorrijden van de route was er net een bruiloftsfeest op het eiland, en stonden niet alleen de parkeerplaatsen bij het veer vol, maar ook de weg langs de dijk stond aan één kant vol met geparkeerde auto's, zelfs al op een behoorlijke afstand voor het dorp, zodat tegemoet komende auto's elkaar steeds mondjesmaat (2 a 3 auto's achter elkaar) konden passeren.
Overigens hadden we wel rekening gehouden met eventueel een al te natte boel bij fotolocatie 1 (bij de brug)

Meer foto's bij de veerpont:
PICT2419.jpg PICT2420.jpg PICT2421.jpg PICT2422.jpg

Laatste foto: volgens mij het grootste contrast in imago van de auto's dat er bij deze meeting aanwezig was.

Foto van de parkeerfile op een breder deel:
P1010784.jpg
 

Fabia

† In Memoriam
Dat moment heb ik dus gemist. Ik reed de pont af en zag niemand meer en moest toen beslissen links of rechtsaf. Ik koos dus voor links en ben toen maar doorgereden naar Vepreda waar ik dus al eerste aan kwam:rolleyes:
 

Cordoba

Forumguru
Rudy: je bent dus níet linksaf gegaan, maar met de weg mee rechtdoor (zat wel een flauwe naar links in), had je bovenaan inderdaad links gegaan, had je ons gezien.
PICT2423.jpg PICT2424.jpg

Skoda's over water
 

plaza

Forumguru
Mooi weer, nog mooiere Skoda's , leuke route, volgens mij was het een top dag.....?
Ik zie veel RS Skoda's , en ook een copy van mijn Superb, was dus toch nog een beetje aanwezig:winkie:
Tot de volgende keer !!!!
 

Cordoba

Forumguru
Volgende keer beter Arjan, we hebben je inbreng wel gemist: bij de cateringstop, raakte het de aanwezige beheerder zo in paniek, dat zelfs een Mars-reep (of iets vergelijkbaars) al te veel was, en ie gewoon domweg weigerde om wat dan ook te verkopen.
 

Fabia

† In Memoriam
Vreemde beheerder, heb je klanten raak je in paniek. Dan deden ze het bij de patatzaak toch een stuk beter.

Btw, Mijn Fabia is weer helemaal schoon. Zo sta je in het weekend twee keer bij de carwash.
 

turboturbo

Forumguru
Dit ziet eruit als een geweldig leuke dag! :xyxthumbs: Het is dat ik vorig jaar eerst eens de kat uit de boom wilde kijken en ik dit jaar/deze keer net 5 maanden in de luiers zit, anders was ik graag bij aanwezig geweest! Leek me erg leuk om de Foreman (LOL @'staalhard skoda' slogan :grin:) in het echt te zien, en die witte Rallye Octavia had ik ook graag willen beluisteren! (benieuwd van wie dat machtig apparaat is?!)

Ik verwacht nog vette filmpjes te gaan zien van die grote rode met camera's uitgeruste bolide! :winkie:

Het had voor mijn Fabia zelfs een 'sort of homecoming' *geweest; (kentekenhouder verraad zijn afkomst nog 'Autostudio Vepreda') dus die kans is nu verkeken voor mij.

Goed; ik zie dat mijn Fabia een zandstraal-kuur bespaard is gebleven... :eek:oo:

Voor een volgend jaar / volgende keer ga ik enorm m'n best doen!

*sorry @U2 haters
 

RefleCs

Forumguru
Nog 2 fototjes die ik met mijn foon had gemaakt. Een detail foto op een van onze vlaamse vrienden :D

IMAG0886.jpg IMAG0887.jpg
 

Cordoba

Forumguru
... en ik dit jaar/deze keer net 5 maanden in de luiers zit
Dan heb je je rijbewijs wel heel jong gehaald :super: 't Was overigens geen zandstralen, maar misschien een paar honderd meter met een dikke baggerlaag op de weg, en een enkeling die bij het ruimte maken voor landbouwtractoren iets te enthousiast op het gas ging in de berm.
 

leslee

Forumguru
ziet er gezellig druk uit allemaal.
misschien ben ik er de volgende keer wel weer gewoon bij
 

RS Nick

Nieuw lid
Soooo staan leuke foto's tussen ik heb ook een paar foto's gepost niet bewerk dat leek me leuker voor wie er een eigen draai aan wil geven. als het goed is kun je ze zo van mijn profiel afhalen. Met de filmpjes ben ik nog bezig ik hoop ze dinsdag te posten.

Bedankt iedereen nog voor de leuke dag.

S.p. Heeft iemand nog foto's van die mooie rode Skoda die die wil delen met mijn :)
 

Cordoba

Forumguru
Nick, ik weet niet of ik te snel ben, maar zie alleen een album met 0 foto's.:smiley29:
Ik ben wel benieuwd, zowel naar de filmpjes als de foto's. Overigens is de rode aardig wat keren gefotografeerd, alleen heeft er blijkbaar iemand op het dak van die Octavia gestaan. Foto's kun je gewoon voor jezelf kopiëren. (als je het niet weet, muis op de foto, rechtermuisknop indrukken, en dan 'opslaan als' selecteren)
 

RefleCs

Forumguru
Ik heb er zat foto's van ;) Als je ze in originele formaten wilt hebben dan kan ik wel ff een FTP accountje voor je aanmaken.
 
Beste SF-ers,

Gister mijn eerste echte SF meeting gehad. Het was voor mij een hele leuke beleving, nu weet je een beetje tegen wie je het hebt op het forum:eek:.
Ik heb niet iedereen een handje geschud excuses daarvoor maar heb het allemaal even op mij af laten komen. Maar ben zeer tevreden weer naar huis gegaan.

Het was een super dagje, leuke bezoekjes aan de dealer en een leuke tourrit! heren bedankt voor het organiseren!

Koen & Debby

Als dank hier een paar kiekjes

22031-img-7397-medium.jpg

22030-img-7383-edit-medium.jpg

22029-img-7377-medium.jpg

22028-img-7376-medium.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan