Verslag en Foto's Skoda forum meeting september 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.

F0RM4N

Lid
Mensen, wat mij betreft een fraaie (en voor mij eerste) meeting geweest, heb het in ieder geval enorm naar mijn zin gehad, ondanks mijn bijtijdse vertrek.
Het is leuk om wat gezichten te leren kennen en zodoende meer betrokken te raken bij het forum. Gave foto's trouwens, mannen!

Ook ik heb het nodige aan materiaal bewerkstelligd, ik heb zowel foto's als film.
Deze laatste zal ik bewerken en op Youtube zetten. Die zien jullie dus nog snel verschijnen!

EDIT: Trouwens, bij wie kon je nou ook alweer die stickers bestellen?
 

djmshell

Senior Member
EDIT: Trouwens, bij wie kon je nou ook alweer die stickers bestellen?

Sticker zijn bij mij te bestellen heb er nog een stuk of wat. OP=OP

alleen komt en nu wel extra kosten bij voor het opsturen dus wordt het incl verzenden 1,50. Als je er wil stuur ff PM met adres gegevens. Dan zal ik reageren.

Dit Geld ook voor overige leden die zich bedacht hebben en nog sticker willen hebben.

( ik zal later op de dag nog ff Topic openen in het juiste sub forum )
 

M1K3RsZ

Actief lid
ik ga me best doen mike.
zorg jij dat die van jou ook af is dan??

Uiteraard!!!
Aankomende woensdag is hij waarschijnlijk terug van de hersteller, hierna zelf ff een weekend plannen voor de rest!!
Ja ja op de meeting zelfs bezig geweest met andere achterlichten!! :laugh:
 

leslee

Forumguru
ja had de achterlichten er in zien zitten.
ga je voor een lichte kleur als de bodykit er op komt?
en de bodykit komt er nu toch zeker wel na de winter op toch?
zag dat je velgen ook te koop stonden :-)
 

M1K3RsZ

Actief lid
ja had de achterlichten er in zien zitten.
ga je voor een lichte kleur als de bodykit er op komt?
en de bodykit komt er nu toch zeker wel na de winter op toch?
zag dat je velgen ook te koop stonden :-)

Ja joh heb ze van Glenn over genomen en denk dat het wel heel goed staat! maar dat zullen we zien als alles erop zit.
En ja de hele kit gaat er nu onder. Waarom zou ik wachten tot na de winter dan? Hij gaat naar een Tophersteller! En als het niet goed gedaan is , doen we t toch gewoon nog een keer :):rolleyes:

Jullie houden wel alles goed bij he!
Heb me velgen inderdaad tekoop staan , maar moet er inprinciepe niet vanaf! Als ik een goed bod zou krijgen mogen ze weg! En anders gaan dr winter bandjes onder tegen de tijd.
 

Sparkie

Forumguru
Mooie foto's en een leuke meeting zo te zien/horen.

Het was maar goed dat ik mijn twijfeling om toch maar in te schrijven niet heb doorgezet want net als darkprojectx had ik het flink te pakken. Het kwam er vanonder net zo hard uit als ik het er boven ingooide en ben tegen 12'en mijn bed maar weer ingedoken en ben er zondagochtend pas uitgekomen.

Ik verheug me al op een volgende meeting.

Maar van wie is nou die Ralley Octavia?
 

darkprojectx

Forumguru
Dan heb ik nog zo'n vraag, wie is op youtube 91steeffie?
Die was er namelijk wel bij :grin:

Filmpje staat al vanaf de 29e online maar zag hem hier nog niet..?

[video=youtube;UTJr9s2t4ps]http://www.youtube.com/watch?v=UTJr9s2t4ps[/video]
 

Bothje

Heel gewoon lid
De laatste auto zie je nog op dit filmpje. De film werd waarschijnlijk gemaakt door 1 van de mensen van de garage die druk het afscheid stonden te fotograferen en te filmen.
 

Cordoba

Forumguru
Inderdaad Henk, er stonden verschillende verkopers van Broersen te fotograferen op ongeveer deze plek (dacht ik), maar blijkbaar stond er ook iemand te filmen. Je ziet ook Hans Broersen zelf plaatjes schieten op dit filmpje.

De rallye octavia is volgens de inschrijving van 'Maarten' ik heb 'm niet persoonlijk gesproken, maar volgens mij reed ie vorig jaar mee met een Skoda 105, 110, of iets dergelijks. (persoon kwam mij in elk geval bekend voor)
21. Maarten2Xrs_OctaviaI RS WRC / 1 deelnemer
 

maarten2xrs

Senior Member
de octavia wrc is inderdaad van mij { maarten2xrs} bij de vorige meeting in zutphen was ik met de blauwe octavia rs
met de zwarte velgen, en in die periode was ik bezig met het opknappen van de wrc die ik in dat jaar in duitsland,
gekocht heb.
en nu deze zo goed als klaar is was het weer eens tijd om er mee voor de dag te komen,
en zeker bij de tiende forummeeting.
gelijk een goede gelegenheid om iedereen te bedanken voor deze mooie dag de foto"s de patatboer,
en niet te vergeten de organisatoren [hetzer] en de gastheren en vrouwen van de autobedrijven.
groetjes maarten
 

Cordoba

Forumguru
OK Maarten, duidelijk. Vorige meeting was mijn eerste, dus dat was gewoon teveel voor mij om gezichten aan namen en auto's te koppelen. Ik dacht dat ik je vorig jaar vooral bij de de oudjes van de Skoda-club had gezien, maar blijkbaar een foutje van mij.
 

maarten2xrs

Senior Member
de oudjes bedoel je toch wel de auto"s en niet mij als persoon toch maar goed, het kan wel kloppen dat je mij hebt gezien-
bij de [oudjes] want ik ben ook lid van de skodaclub en die hebben meestal wat oudere klassiekers staan, bij deze,
groetjes maarten
 

M1K3RsZ

Actief lid
Ben eigenlijk benieuwd naar de filmpjes die gemaakt werden met de GoPro's op de wagen.
Zijn die al ergens te vinden?
 

Cordoba

Forumguru
Je bedoelt de foto's van RS_Nick met de rode Octavia? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze via zijn profiel te vinden waren, maar niets kunnen vinden (geen foto's en geen filmpjes).

Edit: even gecheckt, het was post 95 van dit topic
Soooo staan leuke foto's tussen ik heb ook een paar foto's gepost niet bewerk dat leek me leuker voor wie er een eigen draai aan wil geven. als het goed is kun je ze zo van mijn profiel afhalen. Met de filmpjes ben ik nog bezig ik hoop ze dinsdag te posten.

Bedankt iedereen nog voor de leuke dag.

S.p. Heeft iemand nog foto's van die mooie rode Skoda die die wil delen met mijn
smile.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan