Superb III FL

Robbie146

Senior Member
Voor mij waarschijnlijk geen Superb meer gezien hogere (lease) prijs.

Zal hier hetzelfde zijn, als ik nu een config in elkaar tik gelijk een de huidige S3 zit ik al dik boven de 50K (+8K in 3 jaar) en ik moet nog 1.5 jaar met deze, prijzen zullen in die tijd echt niet dalen.....
 

jadijkstra2000

Forumguru
Hoi allemaal, ik ben een Superb aan het overwegen. Van in eerste instantie een L&K (ik was wat enthousiast over leasebudget, hoewel hij zonder comfort pakket past...), naar een sportline, die teveel hobbbelt en nu zitten we een Businessline in elkaar te klikken.

Het gaat worden, een hatchback met DSG:
- Comfortpakket
- Functiepakket
- Business Upgadepakket ***
- Virtual Cockpit
- Isofix op passagiersstoel
- Panodak
- Navigatie plus pakket
- Ruitenwisser achter
- Elektrische verstelbare voorstoelen
- Kleur Crystal Black

Maar nu komtie! (ja, Matrix koplampen past niet..)

Ik twijfel tussen business upgrade met alcantara of Lederen bekleding.
Ik vind leer mooi, maar alcantara ook mooi. Ik zag alleen 1 ding in de brochure voorbij komen, ik hoop dat iemand hier antwoord op heeft (ga morgen de dealer bellen), en dat is een ja of nee op leer :

STYLE BLACK INTERIEUR Argenzo Zebrano interieurlijst Lederen/kunstlederen bekleding, ventileerbare voorstoelen
Pagina 77 van de brochure... ventileerbare voorstoelen. Als die voorstoelen geventileerd zijn dan heb ik mijn keuze gemaakt.

Iemand een idee hierover? Heeft iemand al een FL business edition met leer en kan mij uit deze vraag verlossen?
 

Tuulster

Forumguru
Volgens mij moet er dan geperforeerd leer staan anders zijn de stoelen niet geventileerd.
Weet zo niet hoe het na de facelift is maar in "mijn superb tijd" had je de keuze uit;
  • Alcantara
  • Leder
  • Geperforeerd leder met ventilatie
Deze pagina in de brochure is overigens wel duidelijk. Leer zal dus geperforeerd zijn. Ik zou er wel even voor bellen morgen,; ken je die mop van de druk en zetfouten....... precies!;)

Screenshot_20191028-213846_Drive.jpg
 
Laatst bewerkt:

jadijkstra2000

Forumguru
Volgens mij moet er dan geperforeerd leer staan anders zijn de stoelen niet geventileerd.
Weet zo niet hoe het na de facelift is maar in "mijn superb tijd" had je de keuze uit;
  • Alcantara
  • Leder
  • Geperforeerd leder met ventilatie

klopt,
nu heb je :
* stof
* alcantara (business upgrade)
* leder

waarbij in de brochure staat bij opties voor business : geventileerd (op 2 pagina's)
 

Tuulster

Forumguru
Ik heb fff zitten bladeren in de brochure, tekst hierboven wat aangepast.

Alcantara in ik je overigens van harte aanbevelen. Dat interieur had ik ook in mijn Superb.
Prachtig! :thumbsup::thumbsup:
 

jadijkstra2000

Forumguru
Ik denk het niet trouwens...even een sup op de Belgische site in elkaar geklikt...daar is leder 1700,- en leder met ventilatie 2200,-

Fijn dat de info in de brochure niet klopt....
 

Tuulster

Forumguru
Dan zou ik voor Alcantara/leder gaan. :jaja:

Erg mooi en comfortabeler dan vol leer is mijn bescheiden mening als ervaringsdeskundige van zowel lederen als alcantara autostoelen....:D
 
Je moet niet op die configurator afgaan, op de configurator was het 2200 eur voor geperforeerd leder met ventilatie. Bij de dealer configurator 515 eur... Als je het lederen interieur al hebt natuurlijk.
In de Belgische uitvoering zit leder in hey pack style in normaal.
 
Laatst bewerkt:

jadijkstra2000

Forumguru
Dan zou ik voor Alcantara/leder gaan. :jaja:

Erg mooi en comfortabeler dan vol leer is mijn bescheiden mening als ervaringsdeskundige van zowel lederen als alcantara autostoelen....:D

dat minimaal :) de Octavia had dat ook...maar als de info klopt en die stoelen wel geventileerd zijn heeft dat m’n voorkeur :)
 

jadijkstra2000

Forumguru
10 minuten geleden op de bestelknop gedrukt :)

Skoda Superb 1.5 TSI DSG Hatch Crystal Black Metallic

Vermoedelijke levertijd week 50 dit jaar... uitlevering Januari
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan Onderaan