Superb III FL

Derooke

Forumguru
Wie weet . Ze hebben uiteindelijk nog niet alles gegeven van updates denk ik. Want eerst komen ze met het nieuws van de sturen en motoren. Dan pas een tijdje later met infotainment. Dus mss ook wel nog lichten?.
En zoals eerder gevraagd door iemand .wanneer gaat dit dan in.
Is dat eind dit jaar(van de motoren is dit zo want staat op Skoda storyboard.
Maar van de rest weet ik niets. Hoe was dit in het verleden?
Mijn levering is normaal 14 september+/- (nog geen post Corona update gehad)

Op de site van SKODA BE is de skoda superb iv al voorzien van het nieuwe stuur , wil dit zeggen dat alle auto's die nu worden gemaakt al uitgerust zijn met dit stuur?
 
Laatst bewerkt:

xplain

Forumguru
Vanaf welke productieweek deze modellen van de band rollen is voorlopig nog onduidelijk. Op de Tsjechische car configurator is o.a. het stuur op alle modellen al zichtbaar. Hier bv te zien op de Style versie:

cz.png
 
Laatst bewerkt:

xplain

Forumguru
Verder nog wat 'sfeerbeelden':


Area view:
508x725.jpg


USB-C aansluiting voor dashcam:
508x725.jpg



USB-C (ipv USB):
skoda-superb-m90-multimedia-02.959dcc597a2e14c92abdf44351778974.fill-960x1080.jpg

508x725.jpg
 

ugeken

Lid
Volgens mij start een nieuw modeljaar altijd al in de loop van de zomer. Vraag is natuurlijk of ze alle wijzigingen ineens toepassen.
 

xplain

Forumguru
Two-spoke steering wheel in de L&K:
6385015_.jpg


Two-spoke steering wheel in de Sportline:
D7F382B2-C478-4CBE-B19C-6D56B2070991.jpeg.820bea898e9c624d79da95f3250e6880.jpeg


Two-spoke steering wheel op alle andere 'normale' modellen:
skoda-superb-combi-m62-interior-01.9ddb08af03ab78bd73ca44dfd3835748.fill-1920x960.jpg
 
Laatst bewerkt:

Rallye

Forumguru
Technisch zullen drie spaken niet nodig zijn, maar zeker door die “klont” in het midden lijkt het toch of ze iets vergeten zijn bij dat stuur........
 

Cal Noughton Jr

Actief lid
Vandaag druk gebeld... per 1 juli zijn de nieuwe prijslijsten ingegaan en dat heeft nogal wat complicaties in zich. Zo is de Business lijn welsiwaar goedkoper geworden maar zijn er zaken uit de wagen gehaald die er eerst wel in zaten... Er is een Business Plus categorie bijgekomen die wat zaken extra heft maar die ook duurder is geworden... heeft er nog iemand een prijslijst van Superb Nederland van mei die hij of zij hier wil delen ?
 
Bovenaan Onderaan