Superb III FL

Cal Noughton Jr

Actief lid
Die maken het zichzelf toch knap moeilijk daar in Tsjechië met al die verschillende uitvoeringen per land... hier bieden ze de USB-C bij de binnenspiegel bijvoorbeeld weer aan; die heb ik voor NL nergens gezien.
En hier ook voor de meest eenvoudige uitvoeringen al antraciet hemelbekleding beschikbaar... ook weer niet in NL beschikbaar voor Business (Plus)
 

xplain

Forumguru
Ondertussen lees ik op skodacommunity.de ook dat Skoda bij MJ2021 ook wat besparingen gedaan heeft:
  • Automatische dimfunctie aan passagierszijde niet meer mogelijk
  • Uitneembare LED-lamp in koffer niet meer mogelijk (idd nooit gebruikt :-))
  • Style: geen digitale klok en buitentemperatuurweergave meer in achterste middenconsole
Verder nog wat veranderingen/verbeteringen:
  • Columbus zonder virtuele cockpit te bestellen
  • Nieuwe motoren (2.0l Diesel 200PS enz.)
  • MIB III in plaats van MIB II
  • Area View (stond hier al)
  • Aanhangwagenassistent
  • Nieuwe stuurwielen (2-spaaks en 3-spaaks) (stonden hier al)
  • USB-C aan de binnenspiegel (stond hier al)
  • Wijziging van het waarschuwingssignaal voor niet vastgemaakte veiligheidsgordels
  • Ambition/Style: reflectoren op voor- en achterportieren behoren tot standaarduitrusting
  • Style: verlichte deurgrepen en veiligheidswaarschuwingslichten op voor- en achterportieren
  • Style: Relaxpakket optie
  • SPORTLINE: nieuwe optie "leder interieur geventileerd
  • IV: nieuwe optie "CANTON-geluidssysteem
 

xplain

Forumguru
En ligt dat nu aan mij of heeft de Style voortaan standaard 'bicolor' stoffen zetels?
Hier is de Clever+ configuratie afgebeeld, maar dat is blijkbaar een tijdelijke reeks en is de Style met extra opties ivm het autosalon in België:
bicolor.png
 
Bovenaan Onderaan