Stof tot nadenken... Diesel blijven of naar benzine..

Status
Niet open voor verdere reacties.

EdK

Forumguru
Misschien adverteren in Holland , in nederland zijn de 2e hands niet aan te slepen en worden nu ook al uit Germany en Belgium weggehaald stond een week of wat terug in de krant ( het lokale suffertje ) bij ons
 

Canon-Eye

Forumguru
Visa ? Zone citroen gemaakt uit gegolfde platen ?
Nee, die golfplaten zaten op de 2CV's (Eenden dus, voor de Ollanders) uit de jaren 60 of zo en ook nog op bestelden een van iets latere datum. De Visa was mooi glad, passend in de lijn met grotere modellen als de BX en de CX.
Werk nu op de tablet, daar heb ik geen plaatjes bij de hand - komt later nog wel even.

De plaatjes voor @philippe bakker :
Visa2.jpg

Visa1.jpg

Wij hadden een jaar of 10 zo'n witte 11RE inclusief achterspoiler in gebruik.
 
Laatst bewerkt:

Tuner111

Forumguru
toch al weer een modje die ik denk ik wel ga doen maar wat zijn de meningen ?


make it or break it ?

zowiezo komen deze logos er op:

o3-znk-int-f3k.jpg
 

Canon-Eye

Forumguru
En de visa zou wel es van 1985 kunnen zijn
Wij hadden gedurende een jaar of 10 precies zo'n ca. 1985-er Visa inclusief (fabrieks-eigen) spoiler achterop, zoals op de foto in post #186. Maar dat was nog een tamelijk beschaafd dingetje, dat vooral hielp om de achterruit een beetje schoon te houden.

In die jaren begon zo ongeveer de mode onder een bepaald type jongeren om grote-grotere-grooootste spoilers achterop te monteren (richting hedendaagse F1-vleugels), vaak in combinatie met dikke brulpijpen.
Het gaat niet echt sneller, maar het lijkt alleen wél veel sneller... :jaja:
 

EdK

Forumguru
Skoda Logo gewoon doen is een verrijking op een rode RS
Spoiler ?? man doe volwassen en laat het er af, heb je nu een wagen waar je alleen op een circuit mee rijd dan zou ik zeggen alla.
Maar voor een wagen die voor 99,9% van de tijd op de vlaamse en Ollandse wegen rijd........NOT DONE...
Echt een jaren 1900 plankie die in combinatie met een uitlaatpijp ter grote van een prullenbak hoort...:wavecry::wavecry:
 

CRG 40

Lid
Beste Skoda liefhebbers,
Ik ben nieuw op dit forum en wil me even voorstellen.
Ikzelf kom uit België, 40jaar oud of jong zoals je het bekijkt en vind dit een interessant forum. Ikzelf heb mij een RS245 besteld Steel Grey DSG combi versie. Alleen heb ik een klein vraagje daarover. Kan het zijn dat die RS245 niet zo een speciaal DSG geluid maakt bij het opschakelen zoals de 230PK versie, de zogenaamde DSG farts? Als je bestaande filmpjes bekijkt van de 230pk DSG versie hoor je duidelijk de plof bij het opschakelen, bij de RS245 hoor ik dit duidelijk minder of niet.
 
Laatst bewerkt:

Tuner111

Forumguru
@CRG 40

Welkom op dit prachtige forum ! :)

even om trg te komen op je vraag.. deze doet dit wel hoor. alleen moet de uitlaat wat inbranden zodat ze luider worden :D en indien ze toch niet het juiste effect geven kan je altijd opteren voor een andere uitlaatlijn en pop's & bang's laten aanzetten :)

filmpje van mijn testrit (revving):
 

dirkie996

Forumguru
@CRG 40 : Bij mijn 230pk, laat ie geen "scheten":maakmegek:. Maakt na 8500km nu wel iets mooier geluid, maar blijft toch "stil". Goed voor lange afstanden, maar klinkt inderdaad niet echt sportief.
 

JurgenM

Forumguru
@CRG 40

Ik zat met dezelfde vraag omdat hij bij mij ook niet anders klonk dan een RS(230). Maar ik kan je zeggen dat hij nu met 3500km een sportiever geluid maakt en de plofjes of scheten wat meer hoorbaar zijn. Ik hoop dat het nog wat feller wordt want ken iemand met een RS230 pre-fl die een mooi sportief geluid heeft en lekker ploft bij het opschakelen, met standaard setup.

Zal binnenkort een filmpje maken voor het geluid en dan bij 5000km nog eens, horen of er nog verschil is.
 

JurgenM

Forumguru
@CRG 40 Ik heb de standaard verduistering en ben er eigenlijk tevreden mee. 2017-12-03-21-23-44.jpg

Zal eens een betere foto maken van de zijkant dan zie je het beter. Foto's zijn van voor zijn wasbeurt. Heb 14 dagen ervoor de auto gewassen met Mothers Gold en behandeld met een detailerspray/ spraywax van Kenotek. En dit is het resultaat na 14 dagen en 600km, niet slecht he. Op de foto van de achterkant zie je zo het vuil op de bumper liggen, maar de glans is er nog steeds.

2017-12-03-21-31-15.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan