Stof tot nadenken... Diesel blijven of naar benzine..

Status
Niet open voor verdere reacties.
@CRG 40 Ik heb de standaard verduistering en ben er eigenlijk tevreden mee. Bekijk bijlage 63919

Zal eens een betere foto maken van de zijkant dan zie je het beter. Foto's zijn van voor zijn wasbeurt. Heb 14 dagen ervoor de auto gewassen met Mothers Gold en behandeld met een detailerspray/ spraywax van Kenotek. En dit is het resultaat na 14 dagen en 600km, niet slecht he. Op de foto van de achterkant zie je zo het vuil op de bumper liggen, maar de glans is er nog steeds.

Bekijk bijlage 63921
Jou heb ik dit weekend zien rijden.... Ik reed met de octavia in de kleur Rio red.
 

CRG 40

Lid
@JurgenM , Dank u voor de foto's!! Het ziet er inderdaad goed uit qua verduistering dus van mij heb ik de optie 66% genomen, dus dit zal zeker meer dan voldoende zijn als ik u foto's bekijk met standaard verduistering.
ps; Prachtige wagen :-)
 

Tuner111

Forumguru
skoda-rs245-wagon-038.jpg


skoda-rs245-wagon-036.jpg


velvet red... :dankje::tegek:
 

EdK

Forumguru
Tsja dat zeggen ze telkens ook over me koffiekleur Skoda's elke keer als ik er weer één bestel.....
Maar telkens goede prijzen ontvangen bij inleveren en me wagens waren telkens ook weer zo bij een volgende eigenaar.
Dealer kon ze niet eens op de site zetten de laatste keer met de Yeti......
 

leon-cupra

Forumguru
Succes met de verkoop. Eens benieuwd hoelang hij te koop gaat staat (en hoe lang het duurt eer je belachelijke biedingen krijgt van 20.000euro :mad:). De prijs valt nog mee, maar mss wel net iets te hoog om zeer vlot te verkopen ondanks het uiteraard een schitterende uitgeruste en onderhouden wagen is. Je hebt mss wel het "geluk" dat de FL nu belachelijk duur is geworden en het aanbod diesel vRSen zeer beperkt is. En ondanks het onpopulair maken van diesel geloof ik nog steeds dat we als belgie nog steeds een dieselland zijn (zeker als eerste wagen).
 

leon-cupra

Forumguru
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan