Stof tot nadenken... Diesel blijven of naar benzine..

Status
Niet open voor verdere reacties.

dirkie996

Forumguru
" je bent jong en je wilt wat" : was jij geen 50plusser?? :deuk:
;)
Jaja, maar ik heb wel 5 jaar moeten “zagen” om m’n gedacht te krijgen.@Tuner111 is toch nog jong, hé.
Het is niet omdat je 50plusser bent, dat je geen verlangens meer hebt:deuk: Misschien niet meer zo vanzelfsprekend, maar snelheid blijft me aanspreken. Daarom rijd ik ook nog altijd met de motor.
 
Laatst bewerkt:

leon-cupra

Forumguru
Jaja, maar ik heb wel 5 jaar moeten “zagen” om m’n gedacht te krijgen.@Tuner111 is toch nog jong, hé.
Het is niet omdat je 50plusser bent, dat je geen verlangens meer hebt:deuk: Misschien niet meer zo vanzelfsprekend, maar snelheid blijft me aanspreken. Daarom tijd ik ook nog altijd met de motor.
5jaar zagen :sterretjes:je hebt dus veel te zeggen :deuk:
+50, verlangens, niet vanzelfsprekend .... dat is voor het https://www.seniorennet.be/forum/ hé. Dat kan je daar bespreken :deuk::deuk:
 

leon-cupra

Forumguru
mij dringend dan zo een klakske gaan bestellen
47c655304a8f1546d7176235611db69408535e8e.jpg


En maandag dan maar naar de huisarts voor dat blauw pilletje
:deuk::deuk::deuk:
 

leon-cupra

Forumguru
Wacht maar tot jij zo oud bent. Misschien rijd je dan al met ‘n elektrische fiets:maakmegek:
dan komen ze mij halen met het busje :D

Vroeg mij eigenlijk af waarom in godsnaam een octavia vRS? Dé gezinswagen bij uitstek. Als 50+ verwacht je dan toch wel een coupé of een cabrio maar toch geen gezinswagen :banghead::banghead: Maar toen werd het duidelijk. De oude wagen werd uiteindelijk na 14jaar vervangen door een nieuw model en uiteraard hoort een nieuw model op de passagiersstoel erbij. Ook een stuk jonger en sneller. Maar dat nieuw model heeft natuurlijk ook nog wensen en dan komt die gezinswagen uiteraard goed van pas :deuk::deuk:
 

dirkie996

Forumguru
@leon-cupra Die cabrio/ coupé komt er pas als ik 70 wordt.
M’n vorige octi was 4 jaar oud en m’n vriendin is jammer genoeg reeds 50 jaar, en in plaats van ‘n blauw pilletje, kocht ik ‘n race blue RS:deuk:. En waar zou ik de hond laten in ‘n coupé? Zie je, met ouder worden, zijn de aankopen rationeler.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan