Stof tot nadenken... Diesel blijven of naar benzine..

Status
Niet open voor verdere reacties.

dirkie996

Forumguru
ok , dan idd zeer snel verkocht. Daarmee nog wel eens bewezen dat BE nog steeds een diesellland is. Iedereen roept maar dat je een diesel niet meer verkocht krijgt :pieker:
Uiteraard is het ook wel een schitterende wagen, doet ook wel veel.
Ja, en 'n diesel met zo weinig kilometers: is nog maar net goed losgereden:thumbsup:. Was blijkbaar toch ook 'n beetje 'n miskoop als je maar zo weinig kilometers doet met een 2-liter diesel.
 

leon-cupra

Forumguru
Ja, en 'n diesel met zo weinig kilometers: is nog maar net goed losgereden:thumbsup:. Was blijkbaar toch ook 'n beetje 'n miskoop als je maar zo weinig kilometers doet met een 2-liter diesel.
Andersom zou erger zijn. Benzine kopen en 40.000km doen ;)
Het is een slechtere beslissing om dergelijke wagen weg te doen voor een nieuwe. Opleg + afschrijving zal al de kostprijs zijn van een dikke O3 :pieker:
 

Tuner111

Forumguru
het is gewoon een financiële vaststelling. Je kan dit niet echt de "beste" beslissing noemen. Maar in jouw situatie zou ik net hetzelfde gedaan hebben. YOLO ;)
Hadden we hier thuis geen appartement gekocht, had er nu ook een andere wagen gestaan ;)

niks te vaststellen man ;) voor mij is dit de beste beslissing, punt amen en uit !

Mods. topic mag dicht van me ;)
 

dirkie996

Forumguru
niks te vaststellen man ;) voor mij is dit de beste beslissing, punt amen en uit !

Mods. topic mag dicht van me ;)
Als je éénmaal je zinnen op iets gezet hebt, ik ken dat, soms niet altijd de meest verantwoorde keuzes, maar kom, je bent jong en je wil wat. Plus het voordeel dat jij nog niks te verantwoorden hebt aan vrouw/vriendin:D. Je hebt nog jaren tijd om verantwoorde keuzes/uitgaven te doen. Enjoy, en laat die 245RS maar komen:thumbsup:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan