SuperbVelvetRed
Senior Member
Waar ik nu woon, moet de auto op straat staan en voorbije winter toch veel tijd gespendeerd om de auto te ontdooien voor ik met mijn dochtertje op weg kon. Belangrijke reden waarom ik de standverwarming mee besteld heb
Update gekregen van de invoerder: de 1.8 TSI verdwijnt nog voor augustus en de 2.0 TSI vervanging zal een jaar op zich laten wachten. Dan maar besloten om het active info display te schrappen want zo lang kunnen we niet wachten...
Dus de 1.8 TSI zal verdwijnen?
Er is al een 2.0 TSI van 280pk, of gaat er nu ook een 2.0 TSI in voege treden van bv. 190pk?.
Alvast bedankt om het te laten weten!Inderdaad 1.8 TSI verdwijnt. Er komt een 2.0 TSI voor in de plaats. Geen specificaties van gekregen, maar 190 pk lijkt dan logisch gezien die ook in Kodiaq geleverd wordt. Gezien de lange levertermijn, vermoed ik pas na facelift.
Ook waarMaar hoe op vallender de auto( kwa kleur) hoe minder gewild bij het dievengilde!![]()

Alvast bedankt om het te laten weten!
Klopt helemaal, zo is dat in mijn Kodiaq ook![]()
Je hebt dat dan laten plaatsen? Aangezien nu toch blijkt dat het niet op de 1.8 TSI leverbaar is, overweeg ik dat misschien ook. Enige tips?
Er is een kerel in Duitsland die originele AID’s plaatst.
Er zijn inmiddels al enkele Nederlanders, Belgen en Luxemburgers die met retrofits rondrijden.
Ik ben daar ook een van.
Echter bij mij nog niet 100% compatibel omdat ik een 8” display en andere (oudere) Control-unit heb.
(Die worden nog wel geüpgrade)
In het topic van de Kodiaq van Corne staat er een hoop info over.
In zijn topic staat de naam en ook ergens een link volgens mij.
Ff beide kanten op door de pagina's kijken dan vindt je een hoop informatie.
De keuze in benzinemotoren is door de omstelling naar Euro 6D en het WLTP gebeuren wel erg beperkt geworden: Je mag kiezen tussen een 1.5 TSI van 150 pk, of een 2.0 van 272 pk...
De keuze in benzinemotoren is door de omstelling naar Euro 6D en het WLTP gebeuren wel erg beperkt geworden: Je mag kiezen tussen een 1.5 TSI van 150 pk, of een 2.0 van 272 pk...