Skoda Superb Combi 2018 L&K 1.8 TSI DSG

Helle

Actief lid
Net bericht van Belgische invoerder D’Ieteren gekregen dat Active Info Display in optie verkrijgbaar wordt vanaf juni (productie vanaf augustus) en dat ik via dealer het nog kan bijvoegen normaal gezien. Dealer gaat morgenvroeg informeren om het nog mee besteld te krijgen. Zou leuk zijn mocht dat lukken .
Zou er zo ongeveer moeten uitzien, en met de sfeerverlichting zou het active info display ook mee moeten veranderen van kleur.
Zie filmpje van 3'10 tot 5'20.
Daarna zie je ook nog de digitale panelen van VW, Audi en dergelijke:
 

Helle

Actief lid
Yes, het is gelukt: Active Info Display mee besteld. Auto wordt dan wel voorzien eind augustus ipv midden augustus. Maar ik zou het me achteraf toch beklagen als ik de optie niet zou bijnemen als het toch had gekund
Groot gelijk, proficiat met de aankoop.
Ge gaat één van de eerste zijn, met een active info display in een Superb!!!
 

SuperbVelvetRed

Senior Member
Groot gelijk, proficiat met de aankoop.
Ge gaat één van de eerste zijn, met een active info display in een Superb!!!

Inderdaad . In elk geval buiten demowagens de eerste Belgische bestelling voor verkoop . Wat een mailtje naar de Skoda communicatieverantwoordelijke internationaal allemaal kan doen...
 
Laatst bewerkt:

SuperbVelvetRed

Senior Member
Knappe bestelling.
Velvet red is het nieuwe race blue aan het worden zeker?

Eigenlijk ben ik normaal gezien meer fan van blauwe kleuren, maar het Lava blauw is niet ons ding en geen andere blauwe metaalkleur beschikbaar voor de Superb. Aan de andere kant, het is niet omdat men een gezinswagen nodig heeft, dat er geen mooi kleurtje op mag en het Velvet red stond ons allebei wel erg aan.
 

Helle

Actief lid
Eigenlijk ben ik normaal gezien meer fan van blauwe kleuren, maar het Lava blauw is niet ons ding en geen andere blauwe metaalkleur beschikbaar voor de Superb. Aan de andere kant, het is niet omdat men een gezinswagen nodig heeft, dat er geen mooi kleurtje op mag en het Velvet red stond ons allebei wel erg aan.
Dat Dragon Skin (Green) is ook wel mooi, maar denk dat je dat toch rap beu wordt.
En die valt ook veel meer op als hij 's nachts gewoon in de straat geparkeerd staat, en je op de Franse grens woont, waar de criminaliteit hoogtij viert.
Dus wordt het er één in volledig zwart :tongue:
 

SuperbVelvetRed

Senior Member
Dat Dragon Skin (Green) is ook wel mooi, maar denk dat je dat toch rap beu wordt.
En die valt ook veel meer op als hij 's nachts gewoon in de straat geparkeerd staat, en je op de Franse grens woont, waar de criminaliteit hoogtij viert.
Dus wordt het er één in volledig zwart :tongue:

Zeker een mooie kleur (wel enkel op Sportline verkrijgbaar) maar heel erg opvallend. Zwart is zeker mooi, maar hier in buurt en in de familie heeft meer dan de helft van de auto’s al een zwarte kleur...
 

Helle

Actief lid
Zeker een mooie kleur (wel enkel op Sportline verkrijgbaar) maar heel erg opvallend. Zwart is zeker mooi, maar hier in buurt en in de familie heeft meer dan de helft van de auto’s al een zwarte kleur...
Juist daarom dat het bij ons aan de Franse grens goed is, dat het zwarte kleur minder opvalt tussen de rest van de geparkeerde auto's :tongue:
 
Bovenaan Onderaan