Skoda Octavia 4 vRS

leon-cupra

Forumguru
Als je idd niet gek bent van de laatste nieuwe snufjes, kan je het bedrag “beperkt” houden. Op zich is een standaard RS al mooi voorzien. Mijn O3 had ook niet de laatste nieuwe snufjes maar heb ze ook nooit gemist.

desondanks het beperk houden van de prijs, blijft het wel dat je voor dat geld met een jonge tweedehandse wagen meer waar voor je geld krijgt. Nu zijn er op de markt zeer mooie aanbiedingen van 1dag-inschrijvingen (dus ook nieuwe wagens maar dan op papier reeds ingeschreven) te vinden van alle merken. Ik zou dergelijke wagens toch ook eens bekijken. Kan je mooie deals mee maken.
 

Tuner111

Forumguru
ik heb altijd al nieuw gekocht.

maar de volgende zal toch ook een mooie import worden uit duitsland binnen een paar jaar(RS3, CLA 45S,... zo iets :) )
 

leon-cupra

Forumguru
Vraag mij af hoe betaalbaar een RS3, CLA45s nog zal zijn in taksen , @Tuner111 . Maat van mijn broer heeft een Porsche 911 Carrera in bestelling staan. Uitstoot 219gr gaat naar 245 volgens wltp. Volgend jaar inschrijven kost hem 6-7.000€ meer. Gaat naar een dikke 9.000€ inschrijving. Uitstoot van RS3 en consoorten is niet veel minder.
 

Tuner111

Forumguru
we gaan dan terug naar het oude normale he.. zo een 10 jaar geleden was dit ook als ik me niet vergis..

ik heb het er mee dan voor over :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

leon-cupra

Forumguru
Was het vroeger geen maximum van 5.000euro?
Dat zou ik er alleszins niet voor over hebben. Diene maat is nu ook serieus aan het zien om zijn P op 1 of andere manier nog in december te kunnen inschrijven. Is toch zot geld waar je niets aan hebt.
 

Tuner111

Forumguru
daarin geeft ik je gelijk.. het is idd geld die je aan vader staat geeft voor niks..

maar wat gaan we er aan veranderen he ? helemaal niks..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Rallye

Forumguru
Op verschillende configuratoren gekeken, maar enkel in Tsjechië is de handgeschakelde RS te configureren. Jammer.
 

Rallye

Forumguru
Dat kan. Maar voor mij geldt dat niet en ik zou graag in Nederland zo’n handgeschakelde RS hebben (op termijn). In Nederland is geen sprake van een RS (dankzij het autovijandige beleid) maar ook in Duitsland en België kan ik alleen de DSG configureren.
 

leon-cupra

Forumguru
Ik kom van een DSG naar handbak naar 9-tronic .... nooit de vorige bak gemist.
Automaat .. heerlijk cruizen
Handbak ... heerlijk schakelen
:pardon:

Ik zou persoonlijk een RS ook niet meer in DSG nemen. Schakelen geeft nog steeds bij sportief rijden een extra "dimensie" (en met een handbak gebeurt er ook steeds wat jij wilt)
 
Bovenaan Onderaan