Skoda Octavia 4 vRS

iRob1984

Senior Member
Meen je dit serieus? Ik wilde namelijk deze set bestellen voor mijn bolide, maar ik begin nu wel te twijfelen
Ik zou het persoonlijk mooier vinden als er inderdaad een links en rechts setje zou zijn

Die Skoda velgen (exact hetzelfde als de Rial Lugano velgen) stonden bovenaan het lijstje, als 2e had ik GMP Stellar staan, als 3e OXXO Liberty. Maar als die GMP's ook geen links en rechts setje hebben, dan zal ik de OXXO's bestellen
 

Rataplan

Forumguru
Dat is nou echt iets wat mij niet kan boeien. Vanuit L en R optiek vind ik ze er top uit zien.
Heel goed bekeken zijn mijn zomerwielen (19" Altair) ook één richting.

Goedkope aftermarket velgen vind ik altijd de auto omlaag halen, of je moet OZ, BBS oid hebben. Daarbij wil ik kwalitatief goede velgen, geen velgen met telkens de gedachte: 'Als ik ze maar niet aan gort rijd.' Ja, dat heb ik eens gehad ja.

27753_1024.jpg
 
Laatst bewerkt:

Rallye

Forumguru
Bij velgen die eruit zien al een turbine heb je dit effect het meest. Ik kan me voorstellen dat je het niet mooi vindt, maar kan me ook voorstellen dat je het niet boeit (of zelfs niet ziet). Ik vind het wel een nadeel.
 

leon-cupra

Forumguru
Ik was gisteren aan het configureren op de Skoda site (partner is bezig met solliciteren voor ander werk en dat betekent ook een andere wagen). Ondanks het “originele” velgen zijn, qua design trekken de nieuwe velgen echt op niets. Geef mij maar dan een aftermarket setje. Tien keer dikker.
 

ertromp

Forumguru
Helaas niet voor de NL markt en de motor wordt helaas niet opgeplust naar bijvb de VAG 300pk variant. Wel mooie opties
 

Rataplan

Forumguru
Gewoon extra opties die ook in de normale configuratie te kiezen zijn, maar dan met een extra voordeel. Zoiets als de First Editions ook waren.

Tussendoor kan ik wel vermelden dat het een fijne auto is!
 

Rataplan

Forumguru
In Nederland heeft het nog veel meer een “budget” Oostblok nasmaak, in Duitsland wordt het gezien als een Duitse auto.
Een van mijn buren heeft een Firma Auto en deze moest van de werkgever “Duits” zijn; hij had de keus tussen een VW, Ford en... Skoda.
 
Stond op het punt om de Business Plus te bestellen, totdat dit bericht kwam.

Enige voor mij grote minpunt is dat er geen stoelverwarming als optie wordt aangeboden....
Dus blijf dan toch maar voor degelijk gaan :jaja:
 

iRob1984

Senior Member
Ja ik stond ook op het punt een Kodiaq RS te bestellen, maar is standaard 4x4 DSG 7 Diesel. Ik wil een benzine uitvoering.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zou je de RS lay-out van de virtual cockpit ook kunnen (laten) instellen in de "gewone"?
Ik heb begrepen dat het instellen van verborgen opties in de O4 niet meer zo eenvoudig is, maar veel meer afgeschermd/beveiligd
 
Bovenaan Onderaan