Ramen tinten, tips of ervaringen gevraagd.

Zou jij wel of niet je ramen laten tinten? Meerdere keuzes mogelijk.


  • Totaal aantal stemmers
    108

thekawa

Forumguru
Met folie. Erg netjes je ziet geen overgang. Hij kan ook de koplanpen doen. Ik zou zeggen bel of mail hem . hij blindeerd ook super goed en is erg goedkoop. Anders bij de skoda meeting? uploadfromtaptalk1407533336510.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@thekawa, ik heb al eens contact gehad, zo heel goedkoop vind ik hem niet overigens, maar kwaliteit is het belangrijkste uiteraard!
 

Kirsten

Senior Member
Heb je al eens contact gehad met CD design? Is de importeur van sungard folie en heeft een vestiging in sliedrecht geloof ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Kippie-style

Forumguru
Beide auto's achteruit bij broertje gedaan zijkanten zelf gedaan.
Achteruiten 35% zijruiten 50%
20141207_113835_zpslxg17gwg.jpg

20141210_133552_zpsijph2cbm.jpg

20141210_115354_zpsgueigpbw.jpg

Voor mensen die er in de buurt wonen
Autobedrijf allround in wehl.
 

rouwehand

Senior Member
Ramen voorzien van folie. Voorportier -> tint 65, achterportieren en ramen -> tint 15
Om de overgang tussen voorportier en achterportier niet te groot laten worden, heb ik gekozen om de voorportieren ook te voorzien van folie (betere looks)

Via de dealer alles laten verzorgen inclusief garantiecertificaat. Zij hebben dit ook weer door een extern bedrijf laten uitvoeren. Ik ben zeer tevreden over het resultaat. Het zicht naar buiten door de achterramen is veel lichter, dan andersom. Ook de dimmende binnenspiegel werkt nog steeds goed.

Capture.JPG
 
Bovenaan Onderaan