Project Led

Tuulster

Forumguru
Heeeeeeel erg bedankt voor jullie hulp @ertromp en @Joske !!!!!:thumbsup:

Ik ga zo de auto halen dan zal ik eens vragen hoe ze het precies gedaan hebben en dat hier posten.
Er zullen er ongetwijfeld zijn die dit ook willen gaan doen :jaja:
 
  • Leuk
Waarderingen: EHS

tritus

Senior Member
@Tuulster: super, kan niet wachten tot de mijn ledlampjes binnen zijn, om te kijken of dat ook zo simpel gaat dan! Maar, hoe bevalt hij?? Ik ben met de mijne in ieder geval echt heel content!
 
En werkt dit nou inderdaad probleemloos en Plug&Play.... dan ga ik ze namelijk ook bestellen.
Vreemd dat alles LED of Xenon is behalve dit laatste spul.
 

tritus

Senior Member
En werkt dit nou inderdaad probleemloos en Plug&Play.... dan ga ik ze namelijk ook bestellen.
Vreemd dat alles LED of Xenon is behalve dit laatste spul.

Ik kan dat nog niet zeggen, aangezien de lampjes nog niet binnen zijn uit China. Ik verwacht ze komende week. Ze hebben overigens hetzelfde uiterlijk en specificaties als de lampen van tuulster, ben benieuwd.
 

Dewinteb

Actief lid
Nu herinner ik me meldingen van gesmolten/aangetaste lampbehuizingen icm leds op de s2; hoe heet worden de aansluitingen nu Tuulster?
 

Joske

Forumguru
Nu herinner ik me meldingen van gesmolten/aangetaste lampbehuizingen icm leds op de s2; hoe heet worden de aansluitingen nu Tuulster?
heb je hier een topic over? ben ik wel benieuwd naar.. omdat ik hier ook niet zeker over was heb ik trouwens enkel leds met hoog Wattage gestoken die occasioneel branden en niet constant. (cornerlights = bij mist branden deze natuurlijk wel veel langer :facepalm:)
 
Bovenaan Onderaan