Project Led

Tuulster

Forumguru
Iemand toevallig al een lampenschema kunnen ontdekken van de Sub III, in het instructieboekje staat het niet, volgens mij.......
 

Dewinteb

Actief lid
Deze komen er als eerste op! Voor de bochtverlichting gebruikt de Sub III ook de mistlampen net als de Sub II en die zijn gewoon halogeen, geen gezicht dus.:cry:
Meteen bij aflevering maar laten plaatsen :D

Bekijk bijlage 40376

@Tuulster,wat denk je;Zijn ze zo plug&play of is t weer plug&pray??
Heb in de s2 heel wat pogingen ondernomen met ledjes in de drl,ik wilde daarbij niet met de bedrading rommelen(geen extra weerstanden etc.) het is uiteindelijk nooit(lang) storingsvrij gelukt en ben weer terug naar gloeipitten gegaan...
 

Tuulster

Forumguru
Ik heb voor mijn huidige S II ook bij deze club besteld. Alles aan de voorkant is led en helemaal storingsvrij.

Plug and Play! :D

Wat mail verkeer met ze gehad van tevoren en daarnaast geven ze goede garantie.

Ik wil nu eigenlijk eerst ook even mailen over welke ik precies nodig heb voor de Sub III, ik kan alleen nergens een lampenplan ontdekken :mad:..... Dus weet niet wat ik nodig heb:pardon:
 

Tuulster

Forumguru
Vandaag geleerd dat onderdeel van het "Led achterlichten Luxe variant" pakket, dat standaard als extra op de Style Business zit, ook is dat de remlichten volledig Led zijn. :D

Het enige dat aan de achterkant niet led is zijn;
  • Knipperlichten, hiervoor heb je nodig:2x PY21W canbus oranje LED
  • Achteruitrijverlichting, hiervoor heb je nodig: 4x P21W canbus LED
En aan de voorkant:
  • Mistlampen, hiervoor heb je nodig: 2 x H8 canbus LED
 

Tuulster

Forumguru
Deze zouden geschikt moeten zijn voor de knipperlichten achter zonder dat ze een fout melding geven.

upload_2015-8-5_13-4-40.png
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Bakkertje

Forumguru
Voor het interieur zou je de binnenverlichting van een Passat kunnen gebruiken, die is volledig in LED uitgevoerd.
Net als je voetenruimte- en instapverlichting. Oh ja en de verlichting in de spiegels natuurlijk.

Het onderdeelnummer voor de voetenruimteverlichting is 5g0947409 (staat op het LED lampje in m'n Passat) er is ook een alternatief onderdeelnummer 3ad en dan de rest. http://www.aliexpress.com/item/4PCS...tta-MK5-MK6-Passat-B6-Tiguan/32354281380.html

@Tuulster als je toch moet wachten op je Superb, kun je de lampjes ook zelf uit China laten komen. Heb je er 12 voor de prijs van 2 ;)
http://www.aliexpress.com/item/2PCS...-LED-SMD5050-CANBUS-CAR-LIGHT/1789497249.html
 
Laatst bewerkt:

Tuulster

Forumguru
Voor het interieur zou je de binnenverlichting van een Passat kunnen gebruiken, die is volledig in LED uitgevoerd.
Net als je voetenruimte- en instapverlichting. Oh ja en de verlichting in de spiegels natuurlijk.

Naar ik heb begrepen is dat ook in de Sub III het geval mits je het Led interieur pakket aangevinkt hebt en laat ik dat nou hebben gedaan:D
De spiegelverlichting (Boarding Spots) zijn volgens mij ook Led.....

"Bakkertje [USER=9376 zei:
@Tuulster[/USER][/USER] als je toch moet wachten op je Superb, kun je de lampjes ook zelf uit China laten komen. Heb je er 12 voor de prijs van 2 ;)
http://www.aliexpress.com/item/2PCS-881-30w-high-power-CREE-XBD-10PCS-G2-T10-5-LED-SMD5050-CANBUS-CAR-LIGHT/1789497249.html

Nee joh, alleen Babi Pangang en Peking Eend zijn goed uit China!:jaja:
 

Bakkertje

Forumguru
Hahaha je weet dat xenonlamp.enel de lampen ook uit China laat komen hé..
De Superb die ik bij de dealer zag staan had geen led verlichting van binnen in ieder geval. Of dit het pakket had weet ik niet..
 

Tuulster

Forumguru
Net de bevestiging gekregen, vanuit de dealer, dat de Boarding Spots in de spiegels, bij Style Business, standaard uitgevoerd zijn in Led:D

Daarnaast de bevestiging dat, wanneer je het Led interieur pakket besteld hebt, ook de leeslampjes en de voetruimte verlichting allemaal Led zijn!

:yeehaa:
 

Dewinteb

Actief lid
Nou Tuulster, wat led je:maakmegek:, nog een paar gloeilampen er uit en t is de eerste extra duurzame/zuinige S3 in Nederland:rockon:

Ik volg dit topic met aandacht, mijn active bl s3 heeft straks alleen led achterlichten(enig idee wat het verschil is met de standaard led en de 'extra luxe' achterlichten waar je t over hebt?) ben zelf toch ook fan van ledjes her en der, bedankt voor de nuttige tips, zo was ik nog niet bekend met g3 canbus leds.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Tuulster

Forumguru
Bestelling geplaatst!:yeehaa:

Als het goed is zijn, bij aflevering van mijn auto, alleen mijn achteruitrijlampen geen Led, maar die laat ik maar zo denk ik....

upload_2015-8-23_11-48-43.png
upload_2015-8-23_11-49-46.png
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

fastpeter

Forumguru
Dag @Tuulster ben benieuwd hoe dit er uit gaat zien en de opbrengst in mijn huidge rs had ik ook led in de mistlampen echter zo nu en dan storing en duidelijk minder licht, er is veel zooi op de markt.

heb daarna de fiiting van een H8 lamp aangepast zo dat hij wel in de RS (2x H8 in een unit) paste en die geven veel meer licht dan origineel en led (35 watt 7000K halogeen)

Heb nu 6000 K 35 watt H8 die ga ik plaatsen in plaats van de originele dus ik zal het zien, de rest van de auto is wel alles led wat ik zag dus we horen of zien het graag van je.

Tevens de nieuwste D3s OSram extreme 5000K lampen besteld en inmiddels ingebrand in de RS had al 6000K maar 5000K is echt wit dag licht en tevens geven deze osram veel meer licht dan origineel (Lummen) 6000 K is wat witter blauw dan origineel maar net wat minder Lummen dan prigineel.
5000K is dag licht wit wat de meeste lummen oplevert, verschil met origineel is groot.
 

Tuulster

Forumguru
@fastpeter ; 100% eens dat er veel zooi op de markt is. Daarom ook bij deze club mijn lampjes besteld!

  • Nederlands bedrijf
  • Niet goed geld terug garantie
  • 12 maanden garantie
  • Ook voor mijn Sup II leds bij hun besteld en nooit storing gehad
Moet goed komen!:D
 

tritus

Senior Member
@Tuulster: zitten er bij jou ledmistlampen ook aparte kabels met een weerstand. Ik lees op de website van xenonlamp namelijk ergens in een revieuw dat dit wel het geval is. Lijkt me ook lastig om deze weerstand in zo'n klein lampje te verwerken zonder problemen te krijgen met de warmte.
 

Tuulster

Forumguru
Deze zijn gegarandeerd Canbus, niet goed geld terug.....

Moet goed komen, maar mijn auto staat inmiddels bij de dealer :yeehaa:
Dus over niet al te lange tijd weten we of het werkt:jaja:
 
Bovenaan Onderaan