Project Led

JeSko

Forumguru
Bedankt @EdK, blij te lezen dat een handig persoon zoals jij hetzelfde probleem ervaarde, het lag dus niet aan mijn geklungel :D ga deze dan maar bestellen, 30 euro voor twee volledige LED units is schappelijk in prijs. En dan zit het er wel terug strak in, bedankt man:thumbsup:
 

JeSko

Forumguru
Haha ik heb niks geks gedaan hoor @EdK , eerst het filmpje gevolgd, tot ik zover kwam dat de unit er volledig zou moeten uit kantelen en met één klikje eruit zou moeten springen, een beetje zoals bij de lampjes in de binnenkant van de kofferklep, maar niets was minder waar. Na er op diverse manieren met beleid wat meer kracht op te zetten knalde het er toch uit, maar de clips was helemaal naar binnen gebogen. Denk niet dat dit mijn schuld was, maar het lijkt wel gemaakt alsof je het bij een VAG nooit zal moeten vervangen, ik heb medelijden met de mechaniekers die dit klusje bij de wagen van een klant moeten doen :nailbiting:
 

EdK

Forumguru
medelijden met de mechaniekers die dit klusje bij de wagen van een klant moeten doen
Echt ??

Meneer JeSko, helaas is bij het lampje vervangen geconstateerd dat de unit zelf ook aan vervanging toe was.
Bij deze kost het U geen € 0,25 maar €25,00 in deze, maar daar zit arbeidloon al in verwerkt hoor !!! :lezen:
 
Bovenaan Onderaan