Pimp your Kodiaq

Topic in 'Kodiaq' gestart door jeroen3277, 06-04-2017.

1. SileX

SileX Senior Member

Yes, 19 inch Triglav

2020Kodiaq vindt dit leuk.

2. Goede avond we hebben een nieuw setje bekleding in de kodiaq laten monteren, we zijn zeer tevreden.
    fijne avond!

Screenshot_20200206_144214_com.instagram.android.jpg IMG-20200207-WA0000.jpeg IMG-20200207-WA0002.jpeg IMG-20200207-WA0004.jpeg Screenshot_20200206_144217_com.instagram.android.jpg

kocur, Wouddar, jeroen3277 en 8 anderen vinden dit leuk.
  3. EdK

EdK Forumguru

De Stip vindt dit leuk.
  4. Henrik

Henrik Forumguru

5. Bij lederinbouw Nederland en de keuze is reuze haha op dit forum staat er nog ergens 1 die heeft het meteen van af het begin gedaan.
    Je bent de auto ongeveer 3 dagen kwijt. En die rode stiksels passen mooi bij de buitenkant wij hebben namelijk de corrida red uitvoering. Misschien binnenkort een nieuw setje velgen er onder en langs de chip boer. Ben zeker nog niet van plan om hem de deur uit te doen zeker nu ik zie dat je hem alleen nog maar in 1,5 liter kan kopen. We hebben nu 2 l 4x4 benzine.
    https://www.lederinbouwnederland.nl/

Peter-036 vindt dit leuk.
  6. R_Dex

R_Dex Actief lid

Ik zag ergens in dit topic iets met telefoonhouders voorbij komen.
    Ik gebruikte al jaren een Brodit klem en houder in mijn SuperB.
    Voor mijn Kodiaq hoefde ik alleen de klem te bestellen (€26,00) en de telefoon zit weer op de voor mij vertrouwde plek. Na wat Kabelmanagement zelfs netjes weggewerkt waardoor het schuifdeksel ook netjes dicht gaat.
    Heel misschien dat ik nog eens een zwarte kabel ga leggen, maar die moet ik eerst ergens vinden. (In de Brodit telefoonhouder klikt precies het formaat van het lightning kopje van de orginele Apple kabel)

Kodiaq 1.5TSI 7DSG, Steel Grey 2018

Laatst aangepast: 02-05-2020
    $TING, Peter-036, Chiel en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Desperado

Desperado Forumguru Donateur

Zwarte tape eromheen kan ook :D

R_Dex vindt dit leuk.
  8. Henrik

Henrik Forumguru

1000% zeker dat ik dan ruzie krijg met m’n vrouw als ik hem daar plaats. Zit ze steeds met dr knieën ertegen... heb je daar geen last van?

R_Dex vindt dit leuk.
  9. R_Dex

R_Dex Actief lid

Bij de Superb gebeurde dat wel eens, maar in de kodiaq lijkt het mee te vallen.
    De kodiaq zit wat hoger en het knieën vallen wat anders, maar hij zit idd wel op knie hoogte.

Brodit heeft echter nog 2 mounts, voor linkse en rechtse naar het stuurt. (zie foto 2 en 3)

Kodiaq 1.5TSI 7DSG, Steel Grey 2018.

10. hemi24

hemi24 Forumguru

@R_Dex : jij hebt nog een standaard dubbele USB aansluiting!!!

:dankje:

R_Dex vindt dit leuk.
  11. R_Dex

R_Dex Actief lid

Is dat iets speciaals dan?

12. hemi24

hemi24 Forumguru

Tegenwoordig gereduceerd tot één enkele, volgens mij.

R_Dex vindt dit leuk.
  13. R_Dex

R_Dex Actief lid

Gemak: (zolang Carplay niet goed draadloos werkt)
    Ik stap nu in de auto en schuif de telefoon snel in houder ipv dat ik eerst een kabeltje moet zoeken die ergens slordig rondslingert, lade openschuiven en de telefoon wegleggen.
    Uitstappen is simpel de telefoon er naar boven uittrekken en meenemen.
    (Ik stap vaak de auto in en uit)

Kan ook email berichtenkoppen een andere notificaties zien binnen komen.

Overzicht van een andere app op het scherm:
    -virtual cockpit = Navigatie
    -display center = Flitsmeister / rij status of iets anders
    -telefoon Apple music / Spotify (iets makkelijker bedienen omdat het dichterbij zit een je schrikt wat sneller dit je lijsten) of een andere app bijvoorbeeld niet via Carplay naar het scherm komt.

Maar ik heb de auto pas 3 dagen dus wellicht wijzigen de functies per scherm nog.

En ik kan de krant lezen terwijl ik lunch, zover houder glijd de telefoon telkens van je been.:fool:

Kodiaq 1.5TSI 7DSG, Steel Grey 2018.

G.P. vindt dit leuk.
  14. SileX

SileX Senior Member

@R_Dex Keurige oplossing - ik heb mn Brodit ook op precies die plek. Hoe heb jij dat kabeltje zo weg gewerkt ? Kan dat daar los ?

15. R_Dex

R_Dex Actief lid

Het plastic "plaatje" met de USB en aansteker is een soort deksel wat omhoog kan (klikt los)

Let op en kijk goed aan de zijkant dan dit "dekseltje", er zit ook een ventilatie open streepje, niet dus hier gaan wrikken, dan lukt het niet.

Rest van de kabel tussen de plastic delen gestopt en aan andere kant (onder USB aansluiting) omhoog gebracht. Rest in ruimte daaronder gelaten.

Was 5 minuten werk.

SileX vindt dit leuk.
  16. jeroen3277

jeroen3277 Senior Member

Hoewel ik nog maar vrij weinig op het forum ben, heb ik wel inmiddels mijn 2e Skoda Kodiaq.

Hieronder eerst de 1e Kodiaq uit 2017 en daaronder de 2e Kodiaq uit 2020. Zoek de overeenkomsten en/of de verschillen:

[​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

Laatst aangepast: 06-05-2020
    CBreedijk vindt dit leuk.
  17. jeroen3277

jeroen3277 Senior Member

En de Kodiaq uit 2020:

[​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

18. EdK

EdK Forumguru

Geen verschil !
    Beide kodiaq

jeroen3277 vindt dit leuk.
  19. Tinus78

Tinus78 Forumguru

En “animal”. Is eruit geknikkerd!

jeroen3277 en G.P. vinden dit leuk.
  20. jeroen3277

jeroen3277 Senior Member

Nah, die zit nu achter het stuur.