Pimp your Kodiaq

Topic in 'Kodiaq' gestart door jeroen3277, 06-04-2017.

1. Wij hebben 4 honden van ca 50cm. Een bench is mooi maar zorgt ook voor veel ruimte verlies.

Mijn idee is om boven de achterbank een rek of net aan te schaffen en mijn huidige rek achter de kofferklep met deurtjes aan te passen voor de Skoda. Voordeel is dat de hele kofferbak beschikbaar blijft en niet geheel onbelangrijk ik kan de achterklep open laten terwijl de auto op slot zit. De deurtjes van het rek pal achter de achterklep kan ik uiteraard op slot doen.

Ik doe regelmatig mee aan wedstrijden en dan moeten de honden wel eens achterblijven in de auto vandaar het extra rek (met deurtjes, ventilator en slot) zodat de honden ook met warm weer goed zitten. De achterbakbekleding leek mij (mits 1 kleur ik wil geen kermis) een goede extra oplossing. Ik krijg een 5 zits en ik begreep van de dealer dat ik dan een verdiepte achterbak heb, deze wou ik verhogen zodat ik de honden ‘rommel’ dummy’s riemen etc. daar mooi onder kwijt kan.

Ben benieuwd naar je foto’s

Gr Klaas

2. dieselslurper

dieselslurper Senior Member Donateur

Kwam deze USB poorten tegen op Ali om in te bouwen ipv de 12v aansluiting aan de achterkant van de midden armsteun. Ik heb nog lopen zoeken op de Europese sites maar kom het daar niet tegen.

Iemand deze toevallig al ingebouwd?
    https://a.aliexpress.com/_dS8cIze

Vanuit China komt hij niet meer op tijd voor de vakantie helaas...

3. hemi24

hemi24 Forumguru

4. EdK

EdK Forumguru

Wel de anker nemen, is wat duurder maar heb je meteen kwaliteit.. en morgen binnen als je dat wil

5. dieselslurper

dieselslurper Senior Member Donateur

Het is ook niet zo zeer een probleem, heb die stekkers ook liggen. Maar vond het wel mooi uitgevoerd zo.

hemi24 vindt dit leuk.
  6. Mystikal

Mystikal Actief lid

Vandaag de Aliexpress zonnebrilhouder geïnstalleerd die op de plaats komt van het dak handvat. Ziet er netjes uit en blij mee.

dieselslurper vindt dit leuk.
  7. C00per

C00per Senior Member

Niet de Kodiaq gepimpt maar wel een sleutelcover ontvangen... Bescherming sleutel en geen kofferbakklep meer open onverwachts hoop ik..

Bijgevoegde bestanden:

CDK en Japanese Power vinden dit leuk.
  8. Japanese Power

Japanese Power Forumguru Donateur

Ben benieuwd, keep us posted @C00per

9. Gunther79

Gunther79 Actief lid

@C00per
    Werkt het hoesje zoals je wilde:
    - Niet spontaan de achterklep open

En kan de sleutel in het hoesje blijven om toch de deuren met de hand te openen ?

10. C00per

C00per Senior Member

Jep. Werkt perfect, achterklep gaat niet meer automatisch open zonder aanleiding en kessy werkt nog perfect.. Sleutel ziet daglicht niet meer...

Gunther79 vindt dit leuk.
  11. Gunther79

Gunther79 Actief lid

Ik heb gezocht naar zo’n hoesje maar kon deze niet vinden. Waar heb jij deze gevonden/besteld?
    Functioneel en mooi vormgegeven

12. C00per

C00per Senior Member

13. Gunther79

Gunther79 Actief lid

Dank je wel
    Heb gekeken en op product code gezocht
    Lijkt inderdaad niet meer leverbaar

Gaan op zoek naar iets anders, maar heb nog ff

14. C00per

C00per Senior Member

Probeer anders gewoon contact te leggen via de site en te vragen.. Ze reageren snel...

15. Gunther79

Gunther79 Actief lid

Goed idee
    Ga ik proberen
    Dank je wel

16. Peanut

Peanut Senior Member Donateur

Door mijn allereerste bestelling bij Ali ooit kreeg ik een leuke korting, dus voor net geen 6 euro ben ik blij met deze oplossing voor de lelijke ventilatieopeningen onder de voorstoelen!

Bijgevoegde bestanden:

17. SileX

SileX Senior Member

Ik via Ali alu dsg flipperts besteld. Zitten goed en stevig (met tape) en smoelt best goed!!

Bijgevoegde bestanden:

18. Henrik

Henrik Forumguru

Heb je ook een linkje van het product @SileX ?

19. SileX

SileX Senior Member

20. Het logo (vooraan) verwijderen en veranderen (door e.g. SuperSkoda's black MC versie), is dat eenvoudig? Ik was het ergens tegengekomen, maar kan het met de zoekfunctie met de beste wil van de wereld niet terugvinden a.h.v. logo of embleem vervangen.

Ik herinner me nog dat iemand het met een nylon draad deed, en dan een of ander speciale auto glue om de nieuwe te bevestigen maar ik neem aan dat het opzich met elke fix-all siliconen lijm ofzo best kan?
    Tips?

Deel deze pagina