Pimp your Kodiaq

Hi allen,
Heeft iemand wellicht een zwart hoogglans logo voor de achterzijde bestelt via Ali? (ik bedoel het grote logo, niet de tekst)
Ik was in de veronderstelling dat achter en voor hetzelfde is echter de kromming voor de voorkant is duidelijk anders.

Als iemand een linkje heeft zou dat top zijn
 

Cars076

Forumguru
probeer even bij wish .
momenteel als je boven de 10 euro uitkomt dan betaal je geen verzendkosten.
Heb net ( het oude )logo voor voor en achter besteld met nog wat kuntstof gereedschap voor 10,36 euro
 
Hier zijn de afdek kapjes van Ali onderweg voor het luchtrooster bij de voetenruimte. Wie heeft nog meer deze dingen? schuif je die over het bestaande rooster heen? of vallen deze binnenin het bestaande rooster?
 

hemi24

Forumguru
@YetiBart : dan moet je de voorstoelen eens een stuk naar voren schuiven…

2-adet-tak-m-siyah-toz-ge-irmez-havaland-rma-araba-Vent-kapak-rg-klima-alt.jpg
 

Canon-Eye

Forumguru
De doorstroomopening wordt met die extra roosters hoe dan ook behoorlijk ingeperkt, waardoor de werking van verwarming c.q. airco achterin minder effectief wordt.
Voor mij een goeie reden om zoiets niet te willen, temeer omdat ze (met de stoelen in normale stand) niet in het zicht zitten.
 

Alexander68

Senior Member
Ook maar de lampjes in de kofferbak vervangen. Dat is wel echt de moeite. Alles nu goed verlicht. Met de standaard verlichting zie je namelijk amper iets.
hoe heb je dit precies gedaan, vond bij aankoop van de auto (krijg hem de 16e de kofferbak verlichting matig...
 
Bovenaan Onderaan